11 Aralık 2010 Cumartesi

YEŞİL ELMALI SALATA

Yeşil Elmalı Salata



Kendime inanamıyorum ... Vitaminperver bir insan oldum çıktım :) Tamam her zaman severim otu, sebzeyi falan da meğer pıtırın ne hatrı varmış. Bilseydim böyle sağlık totemi olacağımı önceden çağırırdım pıtırı...5. aydayım ve 2 kilo vermiş şekilde devam ediyorum pıtırlı yolculuğuma, meğer keramet ondaymış :)


Bu salata da bir akşam yemeği menümden. Ben pek elmasever bir insan değilimdir. Yani elmayı severim de kurabiyenin, tartın içinde :) Öyle katur kutur yiyemem elmayı, içim bir fena olur. Ama dedim şöyle bir salatanın içine doğrayayım belki kaydırırım :) İyi ki de yapmışım, elim alıştı sürekli bu salatadan yer oldum , bu vesile ile de elma tabii ki.


Bugün sofranızı farklı bir salata ile renklendirmek isterseniz, muhakkak deneyin derim. Ayrıca rejimdeyseniz süper tok tutuyor bu da ayrı bir güzelliği. Ben oca bir kaseyi tek başıma bir öğün niteliğinde yiyorum çok da güzel gidiyor vallahi.


Malzemeler:


  • İnce doğranmış kıvırcık yaprakları (marul ya da göbek salata da kullanabilirsiniz)
  • 1 adet yeşil elma
  • 3-4 yemek kaşığı konserve mısır
  • 1 kase rendelenmiş gravyer peyniri (farklı bir peynir de kullanabilirsiniz; hafif tatlımsı bir tadı olduğu için gravyer elmanın ekşiliğini dengeledi)
  • Tuz
  • Zeytinyağ
  • Limon

Not :Siz daha da çeşitlendirebilirsiniz evdeki malzemelerinize ya da arzunuza göre.


Yapılışı:
  • Elmaları soyup minik küpler halinde doğruyoruz.
  • Salata kasemize ince doğradığımız kıvırcıkları, üzerine elma ve mısırı koyuyoruz.
  • Zeytinyağ-limon ve tuz ile soslandırıp son olarak rendelenmiş peynirimizi serpiyoruz.

Afiyetle ve en önemlisi sağlıkla,

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails