31 Ocak 2007 Çarşamba

ZEBRA KEK

Image Hosted by ImageShack.us

Bu keki bir altın günümüzde Pınar B.'de yemiştik.Hem tadı hem de görüntüsü harikaydı.Sizlerle de paylaşmak istedim.Beğeniceğinize eminim...

Malzemeler:

  • 4 kahve fincanı soda (madensuyu)
  • 9 kahve fincanı un
  • 7 kahve fincanı şeker
  • 4 yumurta
  • 3 kahve fincanı sıvıyağ
  • 1 yemek kaşığı kakao
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 paket vanilya
Şeker ve yumurtayı köpürenceye kadar çırpın.Daha sonra sıvıyağ,soda,elenmiş un, kabartma tozu ve vanilyayı ekleyin.Hazırladığınız karışımın yarısını ayrı bir kaba alın ve ona kakaoyu ekleyin.

Fırınınızı 175 derecede ısıtın.Yağlanmış kek kalıbının ortasına bir kepçe sade kek hamurundan dökün, daha sonra tam ortasına gelecek şekilde bir kepçe kakaoludan dökün.Bu şekilde kalıbınızı doldurana kadar devam edin ve pişirin.

Afiyetle,

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Zebra kek harika olmuş, ellerinize sağlık.

Adsız dedi ki...

Keke bayılırım. Çok güzel görünüyor.
Yakında olsaydın çaya gelirdim:)
http://www.yemeksitesi.de

Adsız dedi ki...

Bi kaç gündür uğrayamadım ooo harikalar yaratmışsın... Çok güzel bir sofra öncelikle çok güzel geçmişitr eminim gününüz.. Ve pasta da harika.. Zebra keki ben de çok severim... Ellerine sağlık.. ama akşamın b usaatin de aç bi halde bunlara bakmak çok zor oluyor:((

Adsız dedi ki...

Kek harika gorunuyor, ellerine saglik. Sevgilerle,

Adsız dedi ki...

bu keki kesince içi böyle şerit şerit mi acaba bir dilim kesseydiniz keşke meraklandım şimdi
görüntü süpeeeer

Yemekbahane dedi ki...

Merhaba,
Hepinize ziyaretleriniz için çok teşekkür ediyorum.
Nükhet'cim,
Her zaman beklerim çaya :)
ayşegül, hiç sorma hele de rejimdeyken bana kabir azabı gibi geliyor ama ne yapayım seviyorum işte...
Aynur,
Kekin içi boyuna olacak şekilde şerit halinde oluyor.Görüntüsü çok güzel denemekte fayda var :)

Tekrar teşekkür ediyorum..

sibözd dedi ki...

bu keki yapmadan önce birçok tarif inceledim ama hiçbiride sizinki gibi hafif durmuyordu iyikide sizinkini tercih ettim.dün denedim kek süper oldu yumusacık süngerimsi bi kek oldu dün eşimle yarısını yedik. sizden yeni ve degişik tarifler bekliyorum tesekkür ederim

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails