14 Ocak 2007 Pazar

ANKARA

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Evveettt... Nihayet eve döndüm.. Döner dönmez de yaptığım ilk iş laptopu açmak ve neler var neler yok kontrol etmek oldu bloglar aleminde..Herkesler yine süper işler bitirmişler gerçekten.Ben üç gündür Ankara'daydım, eşimin erkek kardeşinin yemin töreni için gittik.Güzel bir haftasonu tatili de oldu bu arada..Ama soğuğunu anlatamam sadece orada olanlar anlar herhalde..Kış kıyamet, kar.. bayağı soğuktu... Resminden de anladınız zaten..Atamızı ziyaret etmeden dönmedim tabii.Her gidişimde ayrı duygusallık yaşıyorum , ayrı gurur duyuyorum..En son 5 sene olmuş galiba gideli bayağı yenilenmiş müze kısmı, yakın zamanda gitme fırsatını yakalarsanız muhakkak görün ... Müthişti....
Rejim biraz yalan oldu :) Ama yine de normal performansımı göstermedim hakkını vermem lazım...
Yokken ziyaretini eksik etmeyenlere sonsuz teşekkürler...
Herkese iyi bir hafta diliyorum !!!!

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails