6 Ocak 2007 Cumartesi

VEE..KARŞINIZDA "FRAPAN"



Tekdüze hayatların, standart yaşamların tersine hayata baş kaldırmak , olabileceğinin ötesinde olmak...Çaba harcamak, umut etmek, hayallerinin peşine düşmek.Korkmak ama korkuyu amaç edindiklerin için tatlı bir kamçı darbesine dönüştürmek..Endişelenirken bir yandan hala inanmaya devam etmek.. Uykusuz kalmak , uyuduğunda bile belki de uyuyamamak... Ama en nihayetinde tıpkı benim sizlere bloğumu açtığım günden beri bir slogan tadında söylediğim gibi "Sevdiği şeylere vakit ayırmak, hayatta sevdiği şeyi yapmak için bunun peşine düşmek"

Bugün ben bütün bu yazdıklarımı ve kelimelere sığdıramayıp yazamadıklarımı temsil eden can arkadaşım sevgili Şölen'in heyecanına ortak olma şansını yakaladım...

İşte karşınızda Şölen ve O'nun hayali "FRAPAN"



Frapan son derece şık bir aksesuar mağazası...Aynı firmada bizlerle çalışırken hayallerinin peşine düşen Şölen ise yakın takipte olduğunuz bir Golden Girl mensubu...

Nişantaşında bugün açılışı yapılan Frapan'da gümüş ve bijuteri takılar, çeşit çeşit şapka ve çantalar bulmak mümkün...

Son derece şık ve zevkli aksesuarları anlatmak sanırım buradan mümkün değil...Gidip görmek gerek.Sıcak ve samimi bir ortamda kendi zevkli kişiliğini birebir yansıtmış Şölen...

Bir emek, bir zevk eseri olmasının ötesinde Şölen'in heyecanını görmek beni çok imrendirdi bunu söylemem lazım..

Ben buradan canım arkadaşıma bol şans diliyorum..Her şey dilediğin gibi olsun..

Frapan'ı muhakkak görmelisiniz...

Adres:

Teşvikiye cad. No 172/37 Hak Pasajı Nişantaşı-İST. 0212 2964585

Şölen Tuncay

2 yorum:

Adsız dedi ki...

canimmm muge'cimm,

o kadar guzel yazmissin ki bana soylenecek cok fazla birsey birakmamissin... heyecanimi,stresimi, hevesimi, mutlulugumu bu onemli gunumde benimle paylastigin yanimda oldugun icin cok tesekkur ederim..

Adsız dedi ki...

agladim aglicam simdi..
gamze

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails