24 Ocak 2007 Çarşamba

NARLI ROKA SALATASI

Image Hosted by ImageShack.us


Vallahi kendimi aştım.. Tamam geçmişte de kilo verme gayretlerim uzun soluklu ve başarılı olmuştu.Ama tabii süreklilik sağlayamadığımdan dolayı, tarih tekerrür etti ve ben yine ve yeniden rejime girmek zorunda kaldım.Bu sefer kendimi çok iyi hissediyorum.Bir direnç bir direnç sormayın gitsin.
Sebze ve ızgara dolu günlerimi salatalarla da renklendiriyorum...Size bahsedeceğim salatayı geçen sene ofisim Nişantaşı'ndayken her gün gidip yerdim bir kafede.Bayılırdım tadına..Bu hafta ben de evde denedim..Denemek için bu kadar beklememin sebebi nar soyma işlemiydi..İtiraf ediyorum, hiç sevmem nar ayıklamayı.Şuşucuğum bize gelince eline verdim iki nar , ayıkla bunları hadi canikom dedim :))
İşte bayılacağınız , müptelası olacağınız salata...

Malzemeler

  • 2 demet taze roka
  • 1 kase nar tanesi
  • tulum peyniri
  • ceviz içi
  • zeytinyağı
  • nar ekşisi
  • tuz

Rokaları yıkayıp, elinizle iri iri koparıp servis edeceğiniz kasenize koyun.Cevizleri dövüp, tulum peynirini ufalayıp, rokanın üzerine yayın.Narları da en üste koyup.Zeytinyağı,tuz ve nar ekşisi ile hazırladığınız sosu salatanızın üzerine gezdirin...

Sadece bu bile yenir...Yanında bir şey olmasa da olur vallahi...

Afiyetle,

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık, ne güzel bir salata olmuş böyle. :)

Adsız dedi ki...

rokaya bayılırım zaten...buda çok güzel olmuş...ellerine sağlık....bide nerlısını denemek lazım....ellerine sağlık...

Adsız dedi ki...

Merhaba, narı eğer suyun içinde ayıklarsanız, hem çabuk, hem zahmetsiz, hem de temiz bir şekilde halledebiliyorsunuz.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails