3 Aralık 2007 Pazartesi

DOĞUMGÜNLERİ İLE DOLU BİR HAFTA

Yorgunum...

Bir önceki cumartesi günü kolumda çıkan bir kisti aldırmıştım, kolumda dikişlerle annemin pastasını yapmakta bir hayli zorlandım açıkçası... Perşembe akşamı pastayı tamamladıktan sonra kolumdaki ağrı beni , hem Engin'in doğumgünü için haftalardır hayal ettiğim Okey tahtası görüntüsündeki pasta ve pazar gününe yetişmesi gereken bir sipariş için endişelendirmeye başladı.. Neyse dedim , cumartesi günü alacaklar dikişleri, eminim rahatlarım ve rahatça çalışabilirim...

Cuma akşamı annem, teyzemler ve kayınvalidemler bizde toplandık... Canım annem kolum yüzünden kendi doğumgünü sofrasını a'dan z'ye kendi hazırladı...

Sofrada yok yoktu ...

  • Süzme Mercimek Çorbası
  • Tire usulü kağıtta köfte
  • Pilav
  • Zeytinyağlı Barbunya
  • Fava
  • Kereviz Salatası
  • Kayınvalidem'in Zeytinyağlı Yaprak Dolması - Kıymalı Böreği ve Pırasalı Böreği

  • veee.... benim krokanlı pastam




Bana artık hep pasta yapıyorsun, hiç salata - yemek yazmıyorsun diyen acemi mutfak şeflerine buradan söz... Fava, kereviz salatası ve kağıtta köfte çok yakın zamanda Yemekbahane'de olacak :)

Pastam sükse yarattı bunu söylemem lazım :) Yemeye kıyamıyorlardı neredeyse :) Annemin 30 Kasım , Engin'in 1 Aralık olunca doğumgünleri bizim kutlamalar daha şenlikli geçiyor... Hediyeler çifter çifter oluyor, bir sürü paket ortada, herkes birbirini kutluyor.. Ben seviyorum yaa doğumgünlerini... Bunu yine anladım :)

Cuma akşamı bitti ve benim kol ister istemez fazla hareket halinde olduğu için yine ağrımaya başladı.. Sabah kalkıldı ve kursa gidildi.. Sefa Usta ile kimsecikler daha yokken kahvaltı için simit ve açma yapıldı.. Sürekli sağ kol kullanıldı ama öğlen olup hastaneye dikiş almaya giderken kol yine ağrıyordu.. Hemşire hanım bandajı açınca...."yok, iyi durmuyor.. dikiş kalsın" demez mi? Çok oynatmayın kolunuzu diye uyardı bir de :(

Eeee... Okey Pastam, siparişim ... ????



Hızır acil servis, super annem ... Kızım sen gosterirsin ben yaparım dedi.. Bir hız girdik mutfağa...Ben kattım o yoğurdu, ben anlattım o açtı.. Ben sürdüm , o düzeltti...

1 kocaman Uğur Böceği pasta ve 20 tane uğur böceciği kurabiyecik bitti...

Ama saat 19:00 ... Hani Engin'in pastası ?? Engin neredeyse geldi gelecek...

Yapmasam mı acaba ?

Kol ağrıyor, okey tahtası mı olmasa...

Neyse .. hadi yapalım..

Ama olmadı ki buuu ? Okey tahtası önümüzde ama pasta ona benzemiyorr :(

Çok kötüüü ... Asıl onunkine özenecek , onun pastasını güzel yapacaktım... Olmadııı...

Engin pastayı çok espirili buldu ama ben buraya koymayı açıkçası istemiyorum.. Çünkü bugüne kadar yaptığım pastalara ayıp olur :(

İşte böyle...

Kolum hala dikişli ve ağrıyor... Bugün çabucak bitse de eve gitsem !!!

Çok yorgunum

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails