6 Aralık 2007 Perşembe

AYIP

Müge bu ne başlık diyorsunuz sanırım... Belki öfkeme yenik düşüyorum ama yaşadığımdan haberiniz olsun, başınıza gelmesin istedim..

Kolumdaki ağrılardan bahsetmiştim bir önceki yazımda.. 24 Kasım'da Altunizade'de bulunan A....... Hospital'da (????!!!????) ufak ve zararsız diye düşündüğüm cerrahi bir müdahale olmuş ve kolumdan bir kitle aldırmıştım.. Epitopu 4 dikiş vardı, anlamsız bir ağrı veren ufak bir yara...
1 hafta kalsın, alırız dedikleri dikişler, kaynamayınca cumartesi eve geri gönderildim, salı gel denilerek.. Meğer devlet dairesi zihniyeti sinyallerini oracıkta vermeye başlamış.. (halbuki özel hastane) Salı akşamı iş çıkışı Engin'le soluğu alıverdik hastanede...Ufak mufak ama hareketlerimi kısıtlıyor, en fenası da ağrısı.. çıksın şu dikişler artık.. Acil'deki hemşire hanıma olayın ufak tarihçesi yineleniyor , hastane özel ama dosya tutma disiplini yok, bir önceki müdahalede ne denmiş, kim ne yorum yapmış ???!???
Hemşire hanım kola bakıyor , çok kalmış bu dikiş gereksiz yere diyor ???!!??? Enteresan ....
Alıveriyor dikişleri cırt cırt ...
Iyhhh o ne .... yaranın yarısı tutmuş , yarısı açıkta... Hemşire hanım, sorun değil diyor, yara bandı ile yarayı birbirine yakınlaştırıyor, böyle kaynasın biraz da diyor...
Nasıl olur, bariz cılk yara... dikiş tutmamış çok açık.. Doktor baksın diyoruz... Sizin doktorunuz bu gece yok ayın 7 sinde nöbetçi o gün gelin gösterin diyor.. 3 gün sonra ????!!!!??? Nasıl yani 3 gün böyle mi dolaşayım...??? Başka biri baksın ...
Hanımefendi çok büyütüyorsunuz, yok bir şeyiniz... Bantlamaya devam .... Üzerine de kocaman bir bant daha... Yama yapmada üzerine yok hemşire hanımın...
Ufak bir tartışma yaşıyoruz ama sinirler hayli bozuk... Çıkıyoruz, arabaya biniyoruz...
Eve böyle gidemem, rahat değil içim diyorum Engin'e..
Acıbadem'e gidiyoruz, diğer hastaneye.. Yine acil servisindeyiz...
Oradaki hemşirelere konuyu kısaca anlatıyorum, kolum bandajlı...
Hemşire bakalım , diyor.. Bandajı açmaya başlıyor, bandaj kırmızı... kanamış...
Bandaj kalkıyor , yara olduğu gibi açık, tek bir dikiş bile tutmamış, hepsi açık...
Nasıl yani diyorlar, ben ağlıyorum sinirlerim bozuk, çok öfkeliyim...
Doktor geliyor... Tekrar dikiyor, ama yarada problem olabilir, tek dikiş atalım diyor.. 10 gün kalsın, bakalım...

Nasıl bir zihniyettir??? ... Bu mesleki ayıp nasıl anlatılır ???...

Yadigar Hemşire, ufacık bir yaraya yaptığınız müdahale buysa, sizin elinizde daha öncelikli ve önemli bir vaka nasıl vuku buluyor , tahmin etmek istemiyorum...
Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails