20 Aralık 2012 Perşembe

YILBAŞI SOFRASI MENÜMÜZ VE YILBAŞI KONSEPTLİ SUNUM ÖRNEKLERİ

Yılbaşı kutlamamızın masa detaylarını verdim ama hepinizin merakla asıl menüyü beklediğinizi biliyorum. Sizi daha fazla bekletmeden hemen ayrıntılara geçiyorum. Biz bir çay daveti formatında yılbaşı kutlaması yapıyor olsak da bu davetin ikramlarından akşam yemekleriniz için de çeşitler çıkartabilirsiniz diye düşünüyorum. O yüzden özellikle ben, kendi hazırladıklarımı yılbaşı gecesinde sofranızda değerlendirebileceğiniz tariflerden seçerek uyguladım. Süslemelerde de yılbaşı konseptini kullanmaya çalıştım, umarım faydalanırsınız.

Menümüz:




  Çam Ağacı Şeklinde Patates Salatası
Çam Ağacı şeklinde Patates Salatası .. (Nesli'den)

Mini Hindili Dürümler
Hindili Mini Dürümler .. Tarifi gelecek..

Misket Köfte

Misket Köfte ... (Selen'den) ... Süslemesini ben yaptım...

Çam Ağacı Karper Peynir Tabağı
Çam Ağacı Karper Peynir Tabağı

Üç Renkli Börek
Üç Renkli Börek .. (Fadime'den)

Yoğurtlu Bulgur Salatası

Yoğurtlu Bulgur Salatası

Sosisli Yılbaşı Çelengi Böreği

Sosisli Çelenk Böreği .. Detayları vereceğim

2013 YILBAŞI SOFRASI MENÜSÜ

Lahmacun Böreği ...(Gülriz'den)

2013 Yılbaşı Sofrası Menüsü

Tuzlu Çam Ağacı Kurabiyeler ... (Esra'dan)

Kestaneli Kurabiye

Kestaneli Kurabiye (Münevver Abla'dan)

Cupcake

Cupcake ... (Yasemin'den)

Cakepop

Cake Pops ...(Yasemin'den)

Kardan Adam Makaronlu ÇiPATATESkolatalı Yılbaşı Pastası

Kardan Adam Makaronlu Çikolatalı Yılbaşı Pastası (Makaronlar Münevver Abla'dan, pastanın tarifini ben vereceğim..)

13 yorum:

Unknown dedi ki...

Müge hanım size ne kadar teşekkür etsem azdır herhade harika bir fikir bu derleme.. Tebrik ediyorum ve çooooooooook teşekkürler. Arkadaşların da ellerine sağlık!

Dışavurum dedi ki...

Yılbaşı Muge'nin blogunda yaşanır.

Hülya dedi ki...

Herşey süper...
Tarifleri bekliyorum...
Sevgiler, iyi yıllar...

akdenizkizi.blogspot.com dedi ki...


bende de birkaç fikir var paylaşmak istedim...güzel fikir...


http://akdenizkizi.blogspot.com/2012/01/cam-agac-pasta.html

http://akdenizkizi.blogspot.com/2011/01/yilbasi-masasi.html

Nurşen Aksoy dedi ki...

Süper bir yılbaşı masası olmuş..Herkesin ellerine sağlık,fikirler süper..

Ebrushka Blog dedi ki...

Harika :) En üstteki patatesten çama özellikle bayıldımmm :) ellerinize sağlık...

Sinem Ergun dedi ki...

Şu detayı gören varmı bilmem ama ben gördüm, çelenk böreğinin kurdelesi!!!!! yok böyle bir fikir bayıldım, görmeyenler gidip birdaha baksın, müthişsin Mügeciğim, mutfak dehası arkadaşım zevk ve incelik ustası:)

Asuman la dedi ki...

nefiss bir masa hepsi çok güzel olmuş tarifleri bekliyoruz ellerinize sağlık..Afiyet olsun desem mi demesem mi bilemedim valla :))

Adsız dedi ki...

Lahmacun böregini cok merak ettim. Bu arada grubunuz büyümüs galiba. Ama adasiniz Müge hanimi kac zamandir göremiyorum aranizda?

Yemekbahane dedi ki...

Teşekkürler Simge'cim, beğendiğinize ne kadar sevindim inanamazsın :)
Sedaaaa... PR yapmışsın, yerim seni :)
Hülya merhaba, en kısa zamanda gelecek tarif merak etme :)
Akdeniz Kızı harikasın, ellerine sağlık.
Nursen hanım çok teşekkür ediyorum.
Ebru hanım evet o çam ağacı her sene NEsli tarafından yapılan bir demirbaş adeta, nefis oluyor, görüntüsü gibi.
Sinemcimmm, detayları farkeden ince arkadaşım benim, çok teşekkür ederim zarif iltifatların için :)
ASuman hanım teşekkür ederim, tarifler hemen gelecek.
Sevgili ADsız :) Mügeciğim de var aramızda , o gelemese de hep yanımızda .. SAdece bu sefer ellerini kollarını sallasın da gelsin istedik, menü yayınladığım için o yüzden adı yok listede. Yoksa Mügecik ve Pınarcık da var grupta :)

filizceyemekler dedi ki...

Sunumlar,tarifler,masa düzeni, yaratıcılık hepsi harika ellerinize sağlık..sevgiyle:))
..filizceyemekler......

Unknown dedi ki...

Paylaşım için Teşekkürler. Sprey Boya

Deryaa dedi ki...

Müge Abla'cım bu makaronlu yılbaşı pastasının tarifini ne zaman vereceksin??? dört gözle bekliyorum:)sevgilerle...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails