6 Aralık 2012 Perşembe

DOĞUMGÜNÜ BANNERI VE BU ARALAR BEN

DOĞUMGÜNÜ BANNER


Annem için hazırladığım doğumgünü partisinde duvara astığım banneri da kendim yaptığımı söylemiştim. Esasen genelde evdeki davetlerimde, doğumgünü organizasyonlarında davetliler ve yiyecekler için minik kartlar hazırladığımı çoğunuz biliyorsunuz. Bunlarla ilgili yorumlar, mailler aldığımda elimden geldiğince cevaplamaya, yönlendirmeye çalışsam çoğunlukla burada format yayınlamadığımı farkettim. Bu konudaki açığımı kapatmak adına bu bannerin formatını sizlerle paylaşmak istiyorum.
DOĞUMGÜNÜ BANNER

Bannerın 4 farklı desendeki formunu buraya upload ettim, kullanmak isterseniz diye. Siz sadece bunları powerpoint ya da excele alarak üzerlerine istediğiniz metni çoğaltarak yazabilirsiniz.
Not : Linke girdikten sonra alt kısımda yer alan DOWNLOAD seçeneğini tıklamanız gerekiyor.

Başlıkta banner dışında bir de bu aralar ben yazıyor dolayısıyla bugünlerde neler yaptığımı aktarayım sizlere...
Biliyorsunuz bizim blogger dostları olarak düzenli toplantılarımız oluyor, hani geçenlerde en son Selen'de toplanmıştık.

Özellikle de yılbaşı toplantılarımıza hayli özeniyoruz. 2010 ve 2011 senesi yılbaşı sofralarımızı incelemek isterseniz buyurun :)
Yakında 2012 de gelecek hem de benden :) Evet bu sene bu şahane insanları ağırlama sırası bende. O yüzden ben de hummalı bir çalışma içerisindeyim. Haftalardır kafamda masam nasıl olmalı, hangi peçeteyi nasıl sunmalıyım, renklerim nedir, ağacımı nereye kursam şeklinde bir sürü soru ve hazırlık var.
Merak etmeyin 15 Aralık günü olacak bu buluşmanın fotoğraflarını yılbaşı hazırlıkları yapanlara yetiştirecek, fikir verecek şekilde erkenden koyacağız :)
Yılbaşı konseptimiz bu sene gümüş .. Evi neredeyse elimde sprey ile boyayabilirim :) hahahhaah geceleri uykum kaçıyor hakikaten şu kızlar bir gelse de bitse dediğim oluyor ne yalan söyleyeyim. Ama inanın çok büyük keyif alıyorum.
Umarım bunu başarı ile atlatır, geçtiğimiz senelere layık bir ortam hazırlamış olurum dostlarıma...
Bu aralar ben..
* Gümüş rengi pırıltılı ne olursa elimi atıyorum :)
* Manifaturacı senin züccaciyeci benim ha babam geziyorum :)
* Bütün dekorasyon sitelerini ıncık cıncık inceliyorum :)
* İçimdeki yılbaşı ruhu ile evdekileri çileden çıkartıyorum :)

15 Aralık blogger yılbaşı partimize hazırlanıyorum...

Cingıl cingıl bells !!!!


8 yorum:

yeşilelma dedi ki...

ben beceremedim banner yüklemeyi :(

Yemekbahane dedi ki...

aaa neden? girip download dediniz mi?

yeşilelma dedi ki...

denedim fakat olmadı belki iş yerinde kısıtlanmıştır evde de denemekte fayda var :) ama becerememiştim olabilir :)

seval dedi ki...

merhabalar..paylaşımınız için çok teşekkürler ama yüklenmiyor daha doğrusu açılmıyor sayfa..Ben mi yapamıyorum acaba yada tekrardan bir kontrol edermisiniz.Çok saolun.

Dışavurum dedi ki...

Harikasin, bayiliyorum senin ozenli tarafina Mugecigim. Haydi fotolari yayinla bir an once :)

Adsız dedi ki...

keşke kırmızı veya mavili bannerlar da olsaydı:( ama çok güzeller elinize sağlık:D

Unknown dedi ki...

Merhabalar,
Bu banner'ın mavi tonlarda olanı var mıdır elinizde :)
Teşekkürler,
Ezgi

Unknown dedi ki...

Merhaba,
Bu banner'ın mavi tonlarda olanı var mıdır? Şablon olarak kullanmak istiyorum.
Teşekkürler :)
Ezgi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails