29 Kasım 2012 Perşembe

ANNEM İÇİN HAZIRLADIĞIM SÜRPRİZ DOĞUMGÜNÜ PARTİSİ

Canım Annem
Herkesin annesi elbette değerli, bir tane. Annelerin değeri üzerine uzun söze hiç gerek yok. Hele ki anne olduktan sonra daha da başkalaşan bu değer yüklemesi için zaten sözler kifayetsiz.
Benim kanatsız meleğimden bahsedeyim size.
Onu birkaç sözle tasfir et deseler şunları yazardım :
Sınırsız irade, kocaman özgürlük, özgürlüğün içerisinde tarifsiz kendini adama, müthiş bir vericilik, hayır diyemeyen bir yürek, hayır diyemezken sevdiği için kaplana dönüşebilen bir cesaret ve anlatılmaz yaşanır bir sabır timsali..
İşte benim Sevda'm.. Arkasına bakmayan hep gözü ileride olan canım annem.. Geçmişinden aldığı güçle dikleştikçe dikleşen tanrıçam..
Benim cancağızımın doğumgünü yarın. Ama ben hem anlamasın diye hem de 40 gün 40 gece kutlayabilelim diye :) erken bir kutlama partisi organize ettim dün. Hem de sürpriz, haberi olmadan, gizlice :)
Planımı geçen hafta yaptım. Kuzenim ve teyzemle paylaştım, benim suç ortağım olmayı seve seve kabul ettiler. :) Konukları, yiyecekleri, ortamı kafamda organize ettim ve elbette sürprizin gidişatını ...İşte burası hayli zorlayıcı oldu :) Annem nasıl bizim evden çıkıp kendi evine gelecek hem de herkes onun evinde toplandıktan sonra .. Ooooo burayı yazsam bu postu okumaz yarıda bırakırsınız, çok uzun :)
Neyse başardım, annem bizim evden çıktıııııı ve kendi evine gitti ... Evde tüm konuklar hazırdı.. Karanlıkta bekleyen Aras ışığı gösterip ağlasa da başardık.. Heppi börtdey tu yuuuu şarkısını çaldık YOUTUBE dan :)
Annecim şaştı kaldı :)
Kendi ellerimle banner hazırlamıştım duvara asmak için.. MUTLU YILLAR CANIM ANNEM yazıyordu..

Doğumgünü banner Yiyecek organizasyonunu aramızda bölüştük..Malesef işten çıkıp yarım günde tüm hazırlıkları annemin ruhu duymadan yapmam gerektiği için ben bir şey pişiremedim.Doğumgunu Sofra

Kalabalık bir grubun akşam yemeği saatinde buluşacak olması nedeniyle de pide sipariş etmeyi tercih ettim :) Çok mu pratiğe kaçmışım.. Olsun teyzoş yoğurtlu kabak salatası yaptı, Sevgimciğim de patates ve buğday salatası getirdi. Ben de kurabiye aldım ev mamulleri yapan bir yerden. Maksat birarada olmak değil mi :) Oldu işte ...

İşte gecenin bombası .. Pasta..

Annem, ne yapar eder, her zaman SUPER LOTO oynar. Evde yatağından kalkar gider, oynamayı unuttuysa. Geçenlerde ona da bana da 4 çıkınca beni aradı şöyle dedi "geliyor, Müge, geliyor!" :) 6 geliyormuş :)

İşte o yüzden ben de annemin 6 tutturmasını sağladım :) 6 tutturmuş Loto Pastası Yasom'dan .. Kızım ne biçim pastacısın ananın pastasını sen yap dedi :) hahahaha
Ama inanın ben bu kadar güzel olacağını hayal dahi etmiyordum.. O kuponları annem görünce bastı kahkahayı..
Yasom, annemi sen güldürdün Allah da seni güldürsün ..
Super Loto Pastası


Benim güzel annem.. Huzurlu Mutlu Yaşa.. Bizim en büyük hazinemiz sensin..



12 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...

annenin doğum günüsü kutlu olsun canım...
nice mutluu senelere inşallah...
herşey muhteşem olmuş...

NzlGl dedi ki...

Beraberce geçireceğiniz nice güzel günler olsun, tebrikler ,sevgiler

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Mügeciğim nice seneleri birlikte kutlayın pasta tam annene göre olmuş çok hoş bir sürpriz emeklerine sağlık herkesin sevgiler..

Dışavurum dedi ki...

Pasta çok komşk olmuuuuuşşşş, bayıldım :)))) Organizasyon senin in zaten Mügeciğim, o kadar iş güç arasında harika bir iş başarmışsın tebrikler ve size ailecek çok çoookk mutlu, bol lotodan para çıkmalı, sağlıklı uzun yıllar dilerim.

Yasemin dedi ki...

canim benimmm! nice guzel dogumgunleri olsun anneciginin :) benim icin en guzel hediye o guzel kahkahalara sebep olsun! daha coook gulsun insallah..
haa laf aramizda 6 li tutarsa artik benimde payimi gorursun :p))))

marifet ellerimizde dedi ki...

nıce guzel senleere......bayıldım pastaya:))))))))

Gülcan dedi ki...

değerli hazinenizin doğumgünü kutlu olsun. nice senelere inşallah.

Adsız dedi ki...

Canım Müge, ne tatlısın, ne mutlu annene, hassas, cömert, içi sevgi dolu Müge.. İnanılmaz bir doğum günü yaşatmışsın annene, harikasın..Nice yıllara olsun, hep birlikte, hep güzelliklerle dolu dolu yaşasın, anneni kutluyor, sevgilerimi gönderiyorum.Gül Esen

Egeden Tarifler dedi ki...

Her şey harika görünüyor elinize sağlık ve annenize mutlu, sağlıklı seneler :)

LeylaK dedi ki...

Ne güzel, ne duygulu...

Unknown dedi ki...

uzun sağlıklı nice yaşları olsun

Unknown dedi ki...

uzun sağlıklı nice yaşları olsun

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails