24 Eylül 2008 Çarşamba

SIZMIŞ BİR FENERBAHÇE TARAFTARI PASTASI


Geçtiğimiz haftasonu yaptığım pastalardan biri.Elinde bira kutusu, üzerinde forması koltukta öylece oturduğu yerde uyuyakalmış bir adam betimlemesi :) Benim de şahsen tanıdığım biri olunca yaptığım pasta da hayal etmek daha kolaylaşıyor elbette. Süpriz pasta istendiğinde nasıl olacağı tamamen bana bırakıldı ve ben pastanın sahibi Uğur'u aynen böyle hayal ediverdim :) Neyse ki tam da Fenerbahçe gol attığında getirmişler pastasını maç seyrederken cumartesi akşamı , tam oturmuş yani konuya :)
Beni arayıp, "Aynı ben bu ! " dediğinde daha da mutlu oldum :)
Tekrar nice yıllara Uğur !
Fenerbahçe pastalarından başka örnekleri hatırlamak isteyenlere :

Özel !

Yemekbahane takipçileri ,

Bir önceki yazımda resmini koyup yayınladığım Boşnak Mantısı , arkadaşım tarafından yapılmadığı, dışarıdan bir bayana ücret karşılığı yaptırıldığı için malesef elimizde tarifi bulunmuyor. Tarifi bekleyenler için bunu belirtmeyi bir borç bildim :)

Afiyetle,

6 yorum:

şeker pasta dedi ki...

uyuyan fenerbahçe tarftarı çok sempatik olmuş
Ellerine sağlık...

Pastanı Seç dedi ki...

ayy mügüş bayıldım tatlım uyuyan fenerbahçeliye:)

sevgiler

İlker Ergin dedi ki...

ooo bu taraftar çoktan maçı bırakmış.Bu maç nasıl biter yahu:)))Ellerine sağlık Müge'cim,çok güzel olmuş.Sevgiler...

şeker pasta dedi ki...

Müge;
Kandilin mübarek olsun. Allah tüm dualarını kabul etsin...

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Kadir geceniz mubarek...dualariniz kabul olsun insallah...sevgilerimle...

şeker pasta dedi ki...

Bayramını en içten dileklerimle kutluyor, 'Şeker' gibi lezzetlerinin devamını diliyorum... Şeker Pasta Banu...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails