2 Eylül 2008 Salı

DÖNÜŞÜM


Yaz bitti, izinler bitti, tatiller bitti...

Bir baktım blogların hepsinde yeni yeni yazılar..Herkes göçmen kuşlar gibi gittiği yerlerden dönüvermiş.

Yeni yayın dönemi gibi :) Başlıyor yeniden herşey.. :)
Bu sezon neler var kimbilir? Ne güzelliklere sahne olacak bloglar alemimiz göreceğiz...
Madem öyle haydi başlayalım , aynen kaldığımız yerden yola devam ...
Mübarek Ramazan ile başlayalım söze. Buradan herkese güzel, bereketli, sağlık dolu sofralar diliyorum.
Geçen hafta bildiğiniz üzere yoktum.Yaz tatilimin son dilimini, en tatlısını en sona bırakmıştım.En sevdiğim yerde geçirmek üzere tuttum canım annemim elinden, Selanik'te aldık soluğu.
O'nunla beş dolu gün geçirdik.
Annemin Selanik'e ilk gidişi olduğu için ören yerlerinde bilmem kaçıncı turumu da attım iyi oldu :)
Karşı kıyıdan selam ettik Türkiye'ye.. Yemeğiyle, aileleriyle, kullandıkları komik kelimeleri ile zaten hiç ayrılmamış olan iki milletin ortaklığına annem bile şaşırdı kaldı..
Dönerken yolda bir melek görmek üzere İstanbul'a varmadan indik otobüsten.. Bu melek bizim ailemize daha yeni geldi; ismi Doruk .. Bu ara moda ya.. Bu geçen aydan sonra hayatımıza giren ikinci Doruğumuz !
"Atatürk'e benziyor , kesin büyük adam olacak" dedim görür görmez..Onun gibi kaşı gözü, vakur duruşu var ! Bir de tek lokmada yemelik ayakları :)
Bahtın güzel olsun, küçük yeğenim! Sayende kuzenden de olsa teyze olduk :) Yoksa benden yengenin dışında bir şey olacağı yok malum :)
Yemekbahane'de bu sezon...
Alışık olduğunuz herşey, yeni denemeler ve beraber öğreneceklerimiz ...
Bizden ayrılmayın
Afiyetle,





Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails