25 Temmuz 2008 Cuma

MUCİZEYE ŞAHADET



Çocuktuk en son baktığımda arkama. Okula gitmek, ders çalışmak dışında bir sorumluluğumuz yoktu. Sonra yine birden dönüverdim yüzümü boy atmışız, hayallerimiz değişmiş..Artık daha kocaman cümleler kuruyoruz aramızda.Gözümü kırptım ve birden beyazlar giyiverdin.Elinde çiçeğin en mutlu günündü galiba.Uyudum uyandım yanımdaydın, kahvaltı ediyorduk beraber, beyaz giyme sırası bendeydi sanırım.Soluma döndüm ki yine hızla geçiverdi zaman ta ki dün saat 10:10 olana kadar. O geçen 20 yıldan uzun geldi siz içerideyken yaşadığım 40 dk. Hep düşündüm. Bu kadar mı deli akıyor yaşam denilen su? Ne zaman büyüdük?
Dün anne olduğunda anladım .. Büyümüşüz meğer.. Artık 11 yaşında değiliz. Ama yine aynı biz.
Sen aynı marur, kuvvetli , gülümseyen kız ...

Yuvana, ailene, hayata hoşgeldin mucize bebek..

Bana ne diyeceğin nasıl hitap edeceğin hiç mühim değil.. Sadece benim için ne anlam ifade ettiğini bil yeter..

Not: Bu bir telesekreter mesajıdır. Yemekbahane eşrafı 1 hafta buralarda olmayacak :) Kendinize iyi bakın & bizden ayrılmayın !!

Afiyetle,

7 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

SEVGİLİ MÜGECİĞİM,enfes bir manzara...
ALLAH ANALI -BABALI BÜYÜTMEK NASİP ETSİN, TAHTIDA ,BAHTIDA YÜKSEK OLSUN.
SVGLR nUnU

Pastanı Seç dedi ki...

mügüş Allah analı babalı büyütsün tatlım.
Sineme'de ye tebriklerimi iletirsen sevinirim.

sevgiler

PASTASEHRİ dedi ki...

Mügeciğim seni ve arkadaşını tebrik ediyorum. Doruk hoşgeldi aramıza bahtı güzel olsun inşallah

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Sevgili Müge,

Allah analı babalı büyütsün.Adı gibi Doruk larda yaşasın:))

Ne güzel şimdi miss gibi kokuyordur:))


Sevgiler...

HADİYE dedi ki...

Merhaba Müge hanım,

Ziyarete geldim sürprizle karşılaştım. Ne büyük bir mucize değilmi?
Allah cc analı babalı büyütsün inşallah.
Sağlıklı ,hayırlı,mutlu ve başarılı uzun ömürler dilerim.

Adsız dedi ki...

hoşgelmiş bebek ...tebrikler...uzun mutlu sevdikleriyle beraber bi yaşamı olur inşallah

pelince dedi ki...

Tebrik ederim.Allah analı babalı büyütsün...

Sevgiler..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails