11 Şubat 2008 Pazartesi

SÜNGER BOB & ŞİRİNLERİN EVİ & ŞATO'DAN SİTE & BİR NİŞAN PASTASI

Bu başlık benim haftasonumu özetleyen (???) bir başlık oldu galiba :)
Evet ... Başlıktan da anlayabileceğiniz üzere bu haftasonum çok çok çok yorucu ve yoğun geçti ...

Evde her yerde pasta ve kurabiyeler vardı... Bugün pastaları anlatayım... Sonra kurabiyelerden bahsederim artık...

Haftasonuna SÜNGER BOB ile ile başladım...

Aylin'i biliyorsunuz artık... Onunla arkadaşlığımızın geçmişi çoookk uzun.. Bu kadar yoğun bir gündem olunca... Aylin'e S.O.S bayrağı çektim ve o da beni kırmadı ve koşa koşa geldi sağolsun...

Aldık önümüze Nesrin'in daha önce çalıştığı modeli, başladık Sünger Bob'u oluşturmaya... (Nesrin'cim sana buradan kucak dolusu sevgiler yolluyorum !)

İşte sonuç... Bir Müge & Aylin ortak yapımı Sünger Bob çalışması :)

Sırada elimdeki en büyük siparişe geldi... Ben bu pastaya site :) diyorum ... Kendimi diziyi izleyenler var mı bilmiyorum ama Binbir Gece'deki Şehrazat'ın Dubai Towers projesinde hissettim bu pastayı yaparken...

Nil ve Haço'nun sevimli ikizleri Ralf ve Rayna için daha önce de pasta yapmıştım... Nil bebeklerini prens ve prenses diye sevdiği için pastada bu sefer de bu konsepti kullanmaya karar verdik. Pastayı tasarlama aşamasında Carol Deacon'un kitabındaki şato modelini kullandım...

Annem ve Aylin ile yaklaşık 4 saatte tamamladık pastayı ama sonuç bize çok keyif verdi doğrusu..

Daha yapılacak pastalar vardı... Sünger Bob'u isteyen arkadaşım, kızının doğumgünü bir de yuvada kutlayacaklarını söylemiş ve bir pasta daha istemişti... Bu pastanın modelini de kızı Deniz Ece, Şirinler'i çok sevdiği için bu şekilde seçmiştik...

Debbie Brown'un kitabından seçtiğimiz bu modeli kullandım...



Ve haftanın son pastası ....
Şeker bir çiftin şeker nişan pastası ...
Sevgili Sinem kelebek olsun gerisine karışmıyorum demişti... Bu özel güne sadece hissettiklerimi yansıtarak kendi hayal gücümü kullandım ve ortaya bu pasta çıktı...
Annem ile pastaya baktık baktık durduk... Kuzguna yavrusu mu güzel gözüktü bilemiyorum, artık onun sizin yorumlarınızla anlayacağım :)


İşte benim haftasonumun bir özeti... Bizim balkonun bir görüntüsü :)



Ayrıca haftasonum bunlarla bitmedi...
Daha sevgililer günü hazırlıkları ve en önemlisi de HOŞGELDİN SENCER'ler var...
Ne mi demek bu ?
Sevgili Yasemin doğum yaptı ... Cumartesi akşamı bizim Sencer oğlan dünyaya geldi... Ona dair gelişmeler bir daha ki sefere....
Afiyetle kalın,






Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails