15 Şubat 2008 Cuma

KALBİM EGE'DE KALDI...

Ege'ye olan tutkumu bir çok sefer dile getirmiştim... Mavi ile beyazın birarada olduğu panoramasıyla, envayi çeşit otların doldurduğu mutfağıyla, zeytiniyle, imbatıyla, dost gülüşüyle başkadır benim Ege'm ... Ege'ye olan sevgim doğmamış çocuklarımın isim tespitine bile yansımıştır... Bir elimde DEFNE bir elimde Sevda'm (canım annem) kalbim EGE'de kaldı :) Hayallerimde hep karşılıklı yakalar ... Kordon boyu İzmir'de ya da komşunun İzmirin karşıdan baktığı eşi o harika şehrinde, Selanik ... O mavinin hayatla buluştuğu karşılıklı yakalar...


Yine tavan yaptı dün gece Ege aşkım...


Öyle bir süpriz yaptı ki canım Enginim bana, çok çok hem de çok mutlu olduğum bir yere götürdü...




Radika ...


Ege'nin ruhunu , sıcaklığını , harika lezzetlerini , mutluluk verici müziğini ve en önemlisi de romantizmini biraraya getiren Radika'da harika bir akşam yemeği yedik...










Bloğun içeriği nedeniyle her bir lokmasında keyif aldığım yemeklerden bahsedeyim biraz sizlere ...

Zeytinler... Keçi peyniri, dereotu ve saf zeytinyağı ile harmanlanmış zeytinler..

Mis gibi köz patlıcan .. zeytinyağı ve domatesin eşliğinde daha da lezzetlenen...

Kabaklı Börek..

Karides Güveç...

Ve ...

bence en başarılısı... Radika Soslu Bonfile ... artık patlama noktasına gelmeme rağmen her bir lokmada bu son dediğim o harika lezzet...


Ege'nin damla sakızı (Khios) ile tatlandırılmış muhallebi ..


Tam bir Ege menüsü ile bayram eden Müge'nin midesi ve arka plandaki akordiyonun tatlı namesi...



Ege'yi özleyenlere ya da Ege'nin havasını koklamak isteyenlere sevgiyle tavsiye edilir :)




3 yorum:

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Müge'ciğim,
Ben de çok severim Radika'yı:)) Hemen her kutlamamız orada yapılır:)) Açıldığından beri, zevkle gider, harika lezzetleri tatmaktan mutlu olurum..
Ne iyi etmişsiniz de gitmişsiniz:))
Sevgiler canımmmm,

gezgincigencler dedi ki...

merhaba
Ben Malatya'lıyım, eşim de Trabzon'lu...Çevremde Ege'li hiç arkadaşım veya tanıdığım olmadı.Ondan mıdır bilmem Ege yöresine ilginç bir biçimde hasret ve sevgi duyuyorum.Bu ömür bitmeden nasip olursa Ege'yi komple gezmek istiyorum.Büyülü bir yer gibi geliyor bana:))
blogunuzda çok güzel ...

sevgiler

pelince dedi ki...

Ege lezzetlerini bende çok denedim sayılmaz.Bloglar sayesinde tanımış olmaktan çok mutluyum elbette.

Ziyaretin için teşekkürler.
sevgiler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails