29 Şubat 2008 Cuma

SÜNGER BOB FANLARI



Buket & Begüm ... Onlar iki sevimli canavar... Dün Begüm'ün 6. yaşgününü kutladık....

Annesi beni arayıp pasta istediğinde ... Kızların telefonun derinliklerinden gelen uyumlu bir çığlığı vardı ... "süngeerrrrr booooooobbbbb"

Pasta Begüm'ün doğumgünü için isteniyordu ama ablası Buket'in daha çok sesi çıkıyordu :)

İstek alındı ve buna göre işleme başlandı. Daha önce yaptığım Sünger Bob pastasından daha küçük bir pasta olması gerektiği için bu sefer 35x25 dikdörtgen kalıbımda pişirdim pandispanyayı.

Pandispanyası için Emel Başdoğan'ın tarifini bu sefer sade olarak pişirdim. Bu tarif gerçekten çok iyi sonuç veriyor.Daha önce yazmıştım nasıl yapıldığını ama kakao katmadan yapılan sade pandispanyayı da bu malzemelerle aynı şekilde yapabilirsiniz.

  • 6 yumurta (sarısı ve beyazı ayrılmış)
  • 170 gr toz şeker
  • 110 gr un
  • 50 gr buğday nişastası
  • 1/2 çay bardağı portakal suyu
Markette alışveriş yaparken çilek görmüş dayanamamış almıştım. Sade pişirdiğim kekin arasına çikolatalı krema ve çilek koyup çikolatala ganaj ile sıvadım.
Sünger Bob'u yapması gerçekten çok keyifli...Çok eğlenceli bir tipi oluyor pastanın...
Begüm ve Buket pastayı görünce o kadar sevindiler ki bu her şeye değerdi...Begüm ben gözünü ve burnunu yiyececeğim diyordu :) Buket'in pastaya uyumlu kıyafeti ise bana süpriz oldu gerçekten de :)




Bu arada Demet de doğumgünü sofrasını hayli zengin hazırlamıştı...

Masadaki çikolatalı tatlı çok güzeldi..Adı "Afyon Lokumu"ymuş...Demet'ten bunun tarifini vereceğine dair söz aldım :)







Yarın sabah iş için Antalya'ya gidiyorum. Bir kaç gün buralarda olmayacağım... Hepinize iyi haftasonları diliyorum!

Umarım buradaki bahardan kalma hava orada da devam eder...

Ege'nin kızı güneşini özledi.. Güneşe bakmayı ve sadece onun ışığı ile ısınmayı...

Afiyetle,

9 yorum:

Eya dedi ki...

Mügeciğim...sanırım her pastacının arşivinde bir sünger bop var.Olmazsa olmazlardan.Ellerine sağlık...

sevgiler

zehra

PASTA TASARIM By Nesrin Tong dedi ki...

Mügecimmmmmmm, güle güle git, güle güle gel inşallah.... iyi yolculuklar...... öptüm canım.....

karamelam dedi ki...

sade pandispanya tarifi çok az yerde var. hemen denenecektir. gıda boyaların hangi marka diye sormuştum bir sakıncası yoksa

Adsız dedi ki...

Sünger bobu o kadar çok seviyorum ki sanırım yemeğe kıyamam ellerine sağlık

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Müge'ciğimm,

Pasta yine bir harikaaaa...

Sana da iyi yolculuklar canım,

Kocaman, sımsıcak sevgiler...

Adsız dedi ki...

Mügecigim, pasta için tekrar teşekkürler canım kızlar resimlerini görünce cıglıklarını tahmin ediyosundur iyi yolculuklar sana

DEMET,BUKET,BEGÜM

Pastanı Seç dedi ki...

ellerine sağlık mügüş.Bu arada iyi yolculuklar arkadaşım

gülriz dedi ki...

Umarım, Egenin kızı o güzel toprakların tadını çıkartıyordur :))) Kocaman, sıcacık sevgiler

Unknown dedi ki...

müge ellerine sağlık her pastan birbirinden şık.bir yerde pasta transportu için kutu aradığını okudum halledebildin mi? hallettiysen paylaşırmısın ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails