30 Mart 2007 Cuma

SOBE ! ALDIM-KULLANDIM-MEMNUNUM :)

Bütün bir hafta boyunca bazı televizyon programlarında yaptıkları gibi adım adım Anadolu seyahatim vardı. Verilmesi gereken egitimler olduğu için Denizli-İzmir-Ankara-Adana turu atıp geldim..Ama inanılmaz yoruldum , anlatamam !! Her gün uçağa bin in , otele yerleş ayrıl...Bavulu aç kapa... :))
Her neyse bu işi de alnımızın akı ile tamamlayıp sağsalim evimize dönebildik çok şükür.. Zaman buldukça oralarda bloğa da bir göz attım tabii...Bir baktım ne göreyim Nükhet'cim beni meğer sobeleyivermiş...Pek de iyi yapmış doğrusu, sevindim bu oyuna dahil edildiğime...
Oyun alıp severek kullandığımız şeyleri anlatmamızı gerektiriyor... Peki dedim ve aldım kameramı elime, bir baktım nelersiz ben yapamam diye çevreme...
İşte tespitlerim ... Ben bunları çok seviyorum !!!!

Benim profili okuyanlar bilir...Rum müziği fanıyım.. Beni dinlendiren yegane müzik diyebilirim.
Genelde ofiste laptopta dinlerim ama evde de birkaç CD bırakıyorum , yemek yaparken beni çok mutlu ediyor gerçekten de... Bu albümleri çok yakında aldım...Minos ve Passion Türkiye'den aldığım albümler.Ben çok beğendim, denemenizi tavsiye ederim...Tabii buzukinin tınısı hoşunuza gidiyorsa...


Image Hosted by ImageShack.us


Benim bir de magnet düşkünlüğüm var.Bir nevi küçük kolleksiyon diyebiliriz.Ülkeleri ve şehirleri temsil eden magnetleri çok seviyorum ve buzdolabımın üzerini bunlarla dolduruyorum.Ne zaman bir yerlere gitsem, hemen magnet telaşına düşerim bu yüzden :) Eğer birileri seyahate çıkıyorsa da muhakkak siparişim magnetten yana olur :)



Image Hosted by ImageShack.us



Spor ayakkabı sanırım benim için bir lütuf, olmazsa olmaz bir şey... Topuklu ayyakabıların üzerinde salınacak bir bayan malesef olamadım ve olamıyorum. O yüzden iş dışında beni bunlarla görmek son derece mümkün.Son olarak kahverengi bir NIKE aldım , fiyatı da gayet iyiydi ve çok memnunum. Tepe tepe giyiyorum diyebiliriz :)



Image Hosted by ImageShack.us



Biraz da mutfaktağa girelim...
Elde mikserle çırpmak benim için büyük eziyetti.Bu nedenle kek ve pandispanyalarda şekeri olması gerektiği kadar iyi eritemiyordum. Hemen www.hepsiburada.com adresine girdim ve resimde gördüğünüz tezgah üstü mikseri satın aldım.İnanılmaz memnunum...Hem de fiyatı gayet uygundu..Bu marifete bu fiyat...Son derece hesaplı !



Image Hosted by ImageShack.us

Pasta yapma hevesine düştüğüm günden beri, değişik kaynaklara bakmak, fikir edinmek çok ilgimi çekmeye başladı. Kitaplar da bu konuda önemli bir kaynak benim için. Ama malesef hepinizin de bildiği gibi Türkiye'de son derece pahalı.. Ben birkaç kitabı Amazon'dan getirttim. Bu hafta İngiltere'ye gidecek olan bir iş arkadaşıma da bol bol sipariş verdim, inşallah haftaya kütüphanem biraz daha dolacak...


Image Hosted by ImageShack.us



Sofrada görsellik benim için maksimumda önemli.Bu nedenle bu görselliği çeşitlendirebilecek her türlü aksesuarı, tabağı, peçeteyi gördüğümde almak için çıldırıyorum :) Bu sevimli fareli peynir ikram tahtası da gördüğümde beni çok mutlu eden bir şeydi gerçekten.Bu tabakta peynir sunmaktan son derece keyif alıyorum, tabii konuklarımın her seferin de tabağa övgüleri ise tartışılmaz :)

Image Hosted by ImageShack.us



Bütün bu saydıklarım, çok severek kullandığım bana mutluluk veren şeylerdi... Bu oyuna kiminle mi devam edeceğim ???

Betül, Selda, Ayşegül SOBE !!!!

Nükhet'cim, tekrar teşekkürler bu oyuna dahil ettiğin için beni !!!

Sevgiyle kalın...

3 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

Canım senin ve ailenin Kandili Kutlu olsun.Tüm dualarınız kabul edilir inşallah..

Güzel bir hafta sonu diliyorum..Sevgilerimle..

Nukhet dedi ki...

Sevgili Muge

Yazini cok keyifle okudum. iyiki seni sobelemisim. Bak simdi benim de bir kahverengi nike alasim geldi. Bir de su tezgah ustu mikserinden. Bu oyun yararli mi zarali mi anlayamadim. Bulursam bir Dubai agnetide benden sana gelsin. Sevgiler

Ceylan dedi ki...

Müge Ellerine sağlık! Nefis bir liste olmuş. Hem seni anlatıyor hem de güzel fikirler veriyor..Tembel Ceylan hala oyuna katılamadı!! Daha doğrusu, dolanıp duruyorum, en iyilerini seçeyim diye. Bakalım benden neler çıkacak?? Buarada sobeleyecek blog nasıl bulacağım, herkes neredeyse yapmış olacak ben bulana kadar?? Sevgiler !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails