5 Mart 2007 Pazartesi

DAVET SOFRASI

Image Hosted by ImageShack.us



Haftasonum mutfakta geçti diyebiliriz. Cumartesi akşamı yemeğe gelecek olan misafirlerim için tüm gün mutfakta hazırlık yaptım.

Menü :

Tavuk Çorbası
Dalyan Köfte
Pilav
Sütlü Patates
Salata
Zeytinyağlı Dolma
Şakşuka
Cevizli Kabak Salatası
ve
Tatlı olarak da Cheesecake vardı...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Yoruldum ancak sonuç memnun edici oldu. Konuklarımın yemekleri beğenmesi ve bunu dile getirmeleri herşeye bedeldi doğrusu..

Tarifleri de gelecek elbette pişirdiklerimin en kısa zamanda..

17 yorum:

Sinem Keleş dedi ki...

Mügecim, herşey çok lezzetli görünüyor, fotoğraflar da çok güzel olmuş, ellerine sağlık...

Adsız dedi ki...

MUKU SEN ARTIK IYICE KAFAYI YEDIN...HEP SANA MISAFIR OLSAM KAC KILO OLURUM ??? FII

Ceylan dedi ki...

Selam Müge,
Ben de hemen bir akşamüstü çayına geleyim dedim sana, taa Bakü'den !! Siteyi beğendiğine çok sevindim. Seninki de çok güzel gerçekten canım sana misafir olmak istedi !! Sanırım biraz bilgisayara bulaşmak da bu işe faydalı oluyor ! Ben bu konuda çok zayıfım! Benim geçmişim gıda pazarlama yöneticiliği üzerine (eski Nestle ve Coca-Cola'cı!), yemek konusuna uyuyor ama teknoloji beni aşıyor ! Ayıp olmazsa, hemen sana bir soru sorabilir miyim?? Sen de blogger'cısın, son yorumları, bloguna label gibi nasıl ekliyorsun?? Bir de Google vs gibi search engine'larda list olmayı nasıl başarıyorsun?? Acemilik çok fenaymış canım!!
İzmir'i ve Ege'yi çoook severim, hatta sanırım hayatımın 50yaş üstü mutlaka oralarda geçecek. Bakarsın, Çeşme'de filan yanyana cafelerimiz olur!!! Tüm yemek bloglacularının hayali olabilir di mi!!! Neyse, sık sık bloga çaya-kahveye beklerim..
Sevgiler,Ceylan

Ceylan dedi ki...

Müge selam,
Sana mail atmaya çalıştım ama gitmedi. adresin muge77@yahoo.com değil mi?

Çok sağol, Ceylan

hayat dedi ki...

Merhaba Müge,misafirlerin ne şanslı insanlarmış böyle şahane ikramlar hazılayan ev sahibeleri olduğu için.Hepsi de birbirinden lezzetli görünüyor.Ellerine emeğine sağlık.
Sevgiler..

Yemekbahane dedi ki...

Herkese merhaba,

Ziyaretiniz için hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum.
Ceylan'cım, mail adresim mu_ge_77@yahoo.com

Sevgiler,
Müge

Adsız dedi ki...

Merhaba Müge,

Sofran, yemekler, fotoğraflar hepsi çok başarılı olmuş. Ellerine sağlık. Sevgiler.

http://bakinnepisirdim.blogcu.com/

Safran dedi ki...

Müge merhaba, sana misafir olmak varmış, bu ne güzel ve zarif bir sofra böyle... Çok güzel bir blog, ellerine sağlık, bundan böyle görüşmek dileğiyle...Sevgiler :)

Adsız dedi ki...

Harika bir sofra hazırlanmış ,bayıldım,ellerinize sağlık...
sevgilerle...
www.denizesintisi.com

Tuba dedi ki...

Muge'cigim, hepsi cok nefis gorunuyor. Su yorgunlugunu bir atda tarifleri de bekliyoruz. Gozume kestirdigim bir iki cesit var da:)) sevgilerle,

Betül dedi ki...

Müge cim sofrada herşey mükemmel gözüküyor.müsadenle seni linlerime eklemek istiyorum böylece sana daha kolay ulşabilirim.

Yemekbahane dedi ki...

Merhaba,

Ziyaretleriniz için tekrar teşekkür ediyorum.

Tubacım,
en kısa zamanda yazacağım tek tek tarifleri..sevgiler

Betülcüm, ne demek tabii ki ekleyebilirsin , çok teşekkür ediyorum !!!

Herkese güzel bir gün dilerim.

Müge

Adsız dedi ki...

Menü harikaaa. Hepside enfes. Sevgiler...

hatice dedi ki...

Sevgili Müge,
böyle bir sofra ve yemekler beğenilmezmi, özellikle de Cheesecake varsa....
ellerine sağlık...sevgiler

Adsız dedi ki...

Yorulmanıza değmiş doğrusu ellerinize sağlık Banada bekliyorum benide linklerinize eklerseniz çok memmun olurum

Adsız dedi ki...

Muge'cim

Ozellikle dolma ve kabak salatasini bizzat denedigim icin soyluyorum MUKEMMEL Ellerine Saglik :)))

Adsız dedi ki...

Muge'cim

Ozellikle dolma ve kabak salatasini bizzat denedigim icin soyluyorum MUKEMMEL Ellerine Saglik :))) susu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails