4 Aralık 2006 Pazartesi

ŞEKER HAMURU İLE TANIŞMA


Cumartesi günü bahsettiğim gibi tüm günümü Kadıköy'de geçirdim diyebilirim.
Diğer blog sahiplerinin yorumları ve tecrübeleri ile yola çıkarak iki yere gittim ama bu bile o günümü gün etti gerçekten.Ne kadar mutlu oluyorum sizlere anlatamam sevdiğim ve keyif aldığım bir şeyler için uğraşırken.
İlk durağım BEYSA oldu.Burada ağırlıklı olarak hammadde dışında kullanılan aklınıza gelebilecek hertürlü pastacılık ekipmanı var.Çeşit çeşit, boy boy kalıplar, dekoratif malzemeler, şeker hamuru ve marzipan işlemek için aletler, bıçaklar, kevgirler daha neler neler...Tüm ürünler genelde € üzerinden fiyatlandırılıyor.Aradığınız herşeyi bulmak mümkün.Hazır şeker hamuru bile var.
Daha sonra da BİLKO'ya gittim.
(BİLKO TİCARET LTD.ŞTİ, Caferağa Mah. Arayıcıbaşı Sok. No:33 Kadıköy, 216.348 30 77)
Ufacık dükkanın içerisinde dünya var sanki..Hammaddeleri burada bulabildim.File badem, glükoz, gıda boyaları, süsleme için aklınıza gelen herşey.Bunun yanısıra yine kalıplar, pasta altlıkları,muffin ve truffle kağıtları vb..
Eve gelip aldıklarımı mutfağa daha yerleştirmeden küçük bir ölçü şeker hamuru denemesi yapmaya karar verdim.
Şeker Hamuru malzemeleri olan yumurta, pudra şekeri ve glükozu yoğurup pembe gıda boyası ile renklendirdim.
Sanırım sonuç hiç de fena değildi;)
Bundan sonra kimse beni tutmasın .....
Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails