24 Aralık 2006 Pazar

İKİZLER İÇİN BABY SHOWER


Bugün benim için çok özel birinin çok özel bir organizasyonunda bulundum.Hayatımda ilk kez bir BABY SHOWER'a katıldım.Aslında benim için birçok sıfatı bulunan canım arkadaşım Nil'in allah nasip ederse birkaç hafta sonra sahip olacağı farklı bir ünvana kavuşacak olmasını kutladık.
Nil'e süpriz hazırlanan Baby Shower partisi tüm ince detayları ile hazırlanmış kusursuz bir tabiri caizse bebek karşılama partisiydi.Bebekler doğmadan anneye özel olarak hazırlanan bu parti büyük bir hevesle beklediğimiz bebeklerin İKİZ olması nedeniyle daha da renkliydi.Her taraf pembe ve mavi balonlar , kurdeleler ve süslemeler ile doluydu. İnsanın anne olası geliyor valla :0)
Nil, hepimizi karşısında görünce o kadar mutlu oldu , o kadar heyecanlandı ki birdenbire ağlamaya başladı..Valla sulugöz kişiliğim ile bilindiğim için çok rahat itiraf ediyorum ben de hıçkırarak ağladım ...Hele eşinin özene bezene hazırladığı o harika barkovizyonu seyredince kendimi tutmam artık hiç mümkün olmadı.. Nil ve bebekleri Raina ve Ralph için birsürü hediye geldi..Nil bütün hediyeleri tek tek açtı..Harika şeyler gelmişti gerçekten! Daha sonra tabii PASTA vardı..Ben de hemen ilgi odağımı kare kare görüntüledim..Tadı da görüntüsü kadar harikaydı bu arada belirtmem lazım...

Pasta da yine ikiz konsepti hakimdi tabii ki ...Yani kısaca özetlemek gerekirse duygusal, keyifli bir gün geçirdik hep beraber...

Nil'cim...Sana ve bebeklerine sağlık , huzur ve mutluluk diliyorum....İnşallah bir sonraki partide bebişler de bizimle olacaklar :0)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Ayyy inanamiyorumm..
Muge'cim bu ozel gunu bizimle paylastiign icin cok tesekkurler ama ben daha da resim gormek isterim mailima fwrdlarsan cok mutlu olurum..
Nil'cim; sana masallah demek istiyorum, bir insana hamilelik bu kadar mi yakisir!!! Umarim 2007 sana ikizlerinle beraber tum guzellikleri getirir, geriye sayima gecildigi su gunlerde bebisleri gormek icin fazlasiylaaa sabirsizlandigimi belirtmek istiyorum.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails