2 Kasım 2012 Cuma

ARAS İLE İLK TATİLİM NASIL GEÇTİ?

ucak


Bir önceki yazımda tatil hazırlığım konusuna değinmiş ve sizlerin değerli görüşlerinizi rica etmiştim. Eksik olmayın, bana son derece yönlendirici yorumlar bıraktınız. Verdiğiniz pratik tavsiyeler sayesinde Aras'ın bavulunu hazırlamak korktuğum gibi olmadı.
Giderken yazıp, dönüşte yazmamak olmaz dedim kendi kendime ve ilk tatilimizi nasıl geçirdiğimizi, neleri tecrübe ettiğimi de paylaşmayı bir borç bildim.
Öncelikle henüz bunu tecrübe etmemiş annelere şunu söylemem lazım "korkacak bir şey yok"muş...
Bir okurum yorumunda şunu yazmıştı, evdeki düzeni tatile taşımaya çabalama, hakikaten öyle yapınca hayat daha da kolay oldu benim için. İçmesi gereken ilacı mı atlamadım, uyku saatini mi geçirdim, yememesi gereken bir şeyi mi yedi, o kadar takılmadım ve su aktı yolunu buldu.
Gittiğimiz tesisten bahsetmeden konuyu geçemeyeceğim. Zira çocukla tatilköyü tecrübe etmek isteyen ailelere %100 tavsiye edebileceğim bir tesisti, VOYAGE SORGUN. Bol ağaçlı, yemyeşil ortamı, çocuklar için çeşitli yiyecek imkanları, hiç ayrılamadığımız lunaparkı, dümdüz yemyeşil çimenleri, kum oynamaya doyduğumuz kumparkı bize çocuklarla çok rahat bir tatil geçirtti. Üstüne üstlük personelin sınırsız memnuniyet anlayışı bunları katmerledi ve biz bir gün tekrar dönmek üzere ayrıldık VOYAGE SORGUNdan.
Şansımız yaver gitti ve sadece birinci günü yağmura denk geldik. Sonrasında hava hep bizden yanaydı, denize dahi girebildik. O yüzden bavula koyduğum yazlık - kışlık kombinler iyi oldu diyebilirim. Gündüz mayo ile gezen bıdık, akşam götürdüğüm montu giydi çünkü geceleri hayli serindi. Beraber gittiğim arkadaşımın Aras'tan 5 ay büyük kızı var, hava ne şort giyecek kadar sıcak, ne de eşofman giyecek kadar serin olmadığında geçirdi taytı hoopp tamam. Peki bizim oğullarımızın suçu ne? Meğer tayt ne güzel bir şeymiş.. Uzun ama çok sıcaklatmıyor.. Tan Sağtürk gibi tayt mı giydirsem acaba oğlana demedim mi , dedim :) Eksikliğini hissettiğim bir şeydi, söylemem lazım.
Götürdüğüm kavanoz mamalar tükendi, yiyecek bir şey Aras için çok bulamadım, yemek seçtiği için. Ama son 2 gün süt alerjisi demeden içinde süt olan çorbaları verince yalana yalana yedi, hala gözlem halindeyim, şimdilik bir sıkıntımız yok çok şükür.
Bebek bezini götürdüğüm de iyi oldu, otelde hayli pahalıydı ve bizim taktığımız beden kalmamıştı :)
Bu sabit tatilin sonrasında gezmeli dolaşmalı bir seyahati tecrübe etme hevesi sardı beni ...
Tutmayın beni artık :)
Sevgiler








2 yorum:

Pınarın Kulubesi dedi ki...

tatilin ve de yolculuğun güzel sorunsuz geçmesine çok sevindim. Her ne kadar biz oturmalı tatili pek sevmesek de Voyage Sorgun'u aklımın bir köşesine de not ettim:)

Açıkçası ben çoğu vakit dışarda çocuklarla gezer halde daha rahat ediyorum ev ortamlarında oturmaktan.

Biraz cesaret gerekiyor sadece.
Bundan sonrasında da neşeli sağlık sıhhat dolu bol gezmeler diliyorum size.

Onur Sıla Özarca dedi ki...

çikooo bir konudan bahsetmemişsin :) balkon muhabbetleri ve baileys:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails