13 Şubat 2010 Cumartesi

REVİZYON .. RESTORASYON .. NE DERSENİZ

İnsan kendini yeniler, gardrobunu yeniler, evini yeniler de ... bloğunu yenileyemez mi ?

Neden olmasın?

3,5 yıllık bir arşiv... 376 adet yazı ...

Hepimizin ister istemez geçmişe dönüp bakınca kendimizi eleştirdiğimiz, o zaman çok beğendiğimiz bir şeye "off ne fenaymış!" dediğimiz anlar muhakkak olmuştur.

Günlük olarak istatistikleri kontrol ettiğimde "Patates Keki" yazımın sıkça okunduğunu görüyor, o zaman çekip koyduğum fotoğrafına eshefle, hayretle, nefretle ve gülerek bakıyordum. İşte o zaman bu kararı verdim. Bundan sonra beğenilerek okunan tariflerin fotoğraflarını elimden geldiğince yenilemeye çalışacağım.

İlk uygulamam Patates Keki için oldu.. Tarifi annecik uyguladı, fotoğraf tek bacaklı amatör bendeniz tarafından yenilendi.

patates keki

Metinlere o dönemin esintisini kaybetmemek adına dokunmama kararı da aldım bu arada..Nasıl bir üslubum varmış, hangi ruh haliyle yazmışım geriye dönüp bakmak hoşuma gidiyor çünkü..

Afiyetle, sağlıkla

5 yorum:

Unknown dedi ki...

Mügecim patates kekini bende çok severim ellerine sağlık çok öpü yorum...

Bengü-www.pemberehber.com dedi ki...

Mügeciğim,senin ve anneciğinin ellerine sağlık. İlk öğrendiğim hamur işiydi patates keki, o kadar çok yapmıştım ki, uzun süredir ara verdim. Umarım bende 3.5 yıllara erişirim. O zaman seninde 7.5 yılını kutlarız :)

CEMİLECE LEZZETLER(CEMİLE OKŞAR) dedi ki...

Canım ellerine saglık, çok iştah açıcı görünüyor. Sevgilerinin daim olması dileklerimle..
Sevgiler.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

her postun çok hoştur mügeciğim..
ellerine sağlık..
iyi haftalar .

hdidem95 dedi ki...

denemedim hiç güzel bir tarif ellerine sağlık canım sevgiler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails