17 Ekim 2006 Salı

PATATES KEKİ

Dün akşam sahur için yaptım patates kekini .. Aslında annemler buna PATATES SALLAMASI derler ama ben o ismi sevmiyorum :)

Ne o SALLAMA ???

patates keki



  • 4 tane orta boy patates
  • 1 tane orta boy soğan
  • 2,5 su bardağı un
  • 3 yumurta
  • 2 paket kabartma tozu
  • 1 su bardağı sıvı yağ
  • 1 su bardağı yoğurt
  • 1 tatlı kaşığı tuz
  • karabiber , kırmızı biber , nane

Patates ve soğanları ufak küpler halinde doğrayıp, diğer tüm malzemelerle karıştırın. Düz bir tepsiyi ya da kek kalıbını iyice yağlayıp hazırladığınız karışımı dökün.

Önceden ısıtılmış fırında üzeri kızarana kadar pişirin.

Yanına da kayısı hoşafı ... Harikaydı valla :))

8 yorum:

Adsız dedi ki...

evet haklısın kek bu tarife daha çok yakışmış,ben de buna benzer bir şey yaptım ama ona zaten kek diyordum ben evvel eski,sallama adını ilk kez duydum,neyse ellerine sağlık çok güzel görünüyor...

Yemekbahane dedi ki...

Sevgili Süheyla,
Kesinlikle katılıyorum..Sallama ismini tarifi kafalarından attıklarından dolayı koymuşlardı :))
Sitemi ziyaret ettiğin için teşekkürler..

OUR BEAUTIFUL HOUSE&GARDEN dedi ki...

Ellerinize saglik, Stuttgart´tan sevgiler...
Sonia.

Yemekbahane dedi ki...

Sonia,

Ben teşekkür ediyorum..Stuttgart'a bizden sevgiler...

Müge

Adsız dedi ki...

tarifin icin ck tesekkur ederim.bu sabah iki tepsi yaptim.simdi turk kultur merkezine kahvalti icin goturecegim.insallah herkes begenir.
sevgiler

Unknown dedi ki...

Patates kekinin içine mantar ilave ettim bir de üzerine peynir rendeledim bir de bu şekilde denemenizi tavsiye ederim...

Adsız dedi ki...

Merhaba. Süper görünüyor.Ellerinize sağlık. Ben bu tür bir keki yapıyorum ama soğanını önceden kavuruyorum. Öyle daha lezzetli geliyor bana.

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

patates keki tam benim damak zevkime uygun bir tarif patates sever olarak :) yapanların ellerine sağlık

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails