11 Ağustos 2010 Çarşamba

YEMEKBAHANE HELLO DERGİSİ'nde

yemekbahane_hellodergisi_agustos2010

Efendim sosyete dergisindeydim bu hafta. Ama Bodrum ya da Çeşme'de arzı endam eyleyerek değil :) Yemekbahane ile ...
Pek mütevazi bir başlık değil, ilk okuduğumda "mübalağa olmuş" dedim ama sizinle paylaşmadan da edemedim :)
Bu arada bugün herkeste bir hareketlilik başlar, blog camiası yaz modundan çıkar, tarifler uçuşur diye bekliyorum...
Hoşgeldin Ramazan.. Yemek bloglarına da hoş geldin, sefa getirdin...
Afiyetle & sağlıkla ,

17 yorum:

YeMeK vAkTi dedi ki...

Tebrik ederim sizlerede hayırlı ramazanlar

Aylin TÜRKŞEN AYSEL dedi ki...

Bunlar da blog yazmanın ayrı keyifler, tebrik ederim. Hayırlı Ramazanlar

kalpkurabiye dedi ki...

Müge Hanım;
Canı gönülden tebrik ederim sizi.. Yemekbahane ve emekleriniz hakkıyla hakediyor..
Bir gün böyle güzel yerlere gelmek dileği ile..
Mutlu kalın..
sevgiler,
Deniz..

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Mügeciğim tebrik ederim hayırlı ramazanlar diliyorum sevgiler

Tuba Çataltaş dedi ki...

Tebrikler. Hayırlı ramazanlar.

Adsız dedi ki...

ne güzel :)

kitchenart-ist.com dedi ki...

Tebrik ederim Mügecim,bloğunun bu noktalara gelmesi gurur verici:)
Hayırlı ramazanlar dilerim.
Sevgiler

çeşnici Handan dedi ki...

Tebrik ederim. Hayırlı Ramazanlar.

ANNEMİNELİ dedi ki...

Canım gönülden tebrik ediyorum.Blog
yazarlarınında artık toplumda bir yeri olduğu kanıtlanıyor.'' Uzayan kol bizden olsun''Sevgimle kocaman öptüm......

Sevil Şahin dedi ki...

mügecim seni tebrik ederim.
Başarılarının devamını diliyorum.
İnanılmaz gurur duydum seninle
inş. daha fazla tanınırsın
hayırlı bir ramazan diliyorum
sevgiler

bienal dedi ki...

Tebrik ederim Mügecim. Tam yaz rehaveti varken hakkımızda bu haberler iyi ve yine yeniden bir enerji oldular bizim için.

Başarılarının devamını dilerim. Haberlerini daha nice yerlerde görmek dileği ile.


Sevgiler,

Salih

http://harbiyiyorum.com

Ordanburdanhayattan dedi ki...

harika haber bu Müge, tebrik ederim. ne kadar motive edici şeyler bunlar değil mi, Allah daha büyük başarılar göstersin inşallah. Hayırlı Ramazanlar

Zehra Gürgen dedi ki...

Mügecim kutlarım canım, çok sevindim bilseydim hemen dergiyi de alırdım artık yarına kaldı. Başarılarının devamını dilerim canım hak ettiğin bir başlık :))

emeğine sağlık canım
sevgiler

Yasemin dedi ki...

hheeyyytttt :) baahhhannem tebrik ederrriim! devamını dillerrim :) ayrıcaa çokda öperim!

Müge Hüner dedi ki...

Abartı, mübalağa felan diiill :)

Aynen dedikleri gibi adaşım.

Çoook teprikler :) Gurur duydum valla...

emelce yemek dedi ki...

en sevdigim yemeklerdendir hele annem yapmissa

emelce yemek dedi ki...

en sevdigim yemeklerdendir hele annem yapmissa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails