11 Ocak 2010 Pazartesi

SEVGİLİLER GÜNÜ İÇİN KURABİYE KURSU

Elimizde olmayan sebeplerden dolayı eğitim tarihini 30.01.2010 Cumartesi gününe erteledik. Anlayışınız için teşekkürler..



Geçenlerde yayınladığım, düğün pastası konulu yazımda da haber verdiğim üzere Yasemin'ciğimle özel bir girişimimiz var , Özel Pastam'a dair. Bu heyecanlı projenin ilk eğitimi de Sevgililer Günü için olacak. 16 Ocak 2010 , yani bu cumartesi günü gerçekleştireceğimiz atölye çalışmamızda Sevgililer Günü konseptli kurabiyeler hazırlayacağız.

Daha önceki atölye çalışmalarında da olduğu gibi, yine şeker hamuru kaplamaya uygun tarif uygulaması yapacak, kurabiyeleri nasıl hazırladığımızı gösterecek ve sonrasında birbirinden eğlenceli modelleri en tatlı sevgiliye layık şekilde ellerimizle süsleyeceğiz.

Atölyemize katılmak isteyenlerin email ile başvurmaları yeterlidir.

yemekbahane@gmail.com

Not: Kontenjanımız 10 kişi ile sınırlı olacaktır.

Sevgililer Günü Kurabiye Kursu

Afiyetle,

8 yorum:

Unknown dedi ki...

aslında katılmayı çok istiyorum bu tarz bir kursa ama çok uzaktasınızz:(aslında belki sonra tekrar böyle bir organizasyon yaparsanız inş.uygun bir vaktimde katılabilirim:)çünkü pastalarınıza kurabiyelerinize bayıla bayıla bakıyorum:)
birde şu yorumda kelime doğrulama olayını kaldırsak bizim için daha kolay olabilir diyorum sen ne dersin?

Unknown dedi ki...

Ahhh Mügecim İstanbulda olsam asla ka
çırmazdım.Katılacak arkadaşlarım çok
şanslılar öpüyorum...

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Mügecim İzmirden kucak dolusu sevgiler.Böyle bir etkinlik İzmir de de olsa keşke.Mine

Stil Direktoru dedi ki...

BLOGGER TEMA'sı istemişsin benden canım sıra gelince haber veririm ok sevgiler

kalpkurabiye dedi ki...

keşkee istanbulda olsamm aaahhhh

Dilek Sokullu CANDAN dedi ki...

Vakit ve fırsat olsa da gelebilsem.
Şimdi oralarda olmak vardı diyorum.
Size bir ödülüm var blog'uma uğrayıp alabilir misiniz???
Sevgiler....

Yemekbahane dedi ki...

Aylin'cim,

Yorum konusundaki önerini dikkate alacağım canım teşekkürler.

Derya'cım,Kalpkurabiye'cim, Dilek'cim, sağolun yorumlarınız yeter..

Minecim, İzmir'e de gelirim ben, sen ayarla katılımcıları ;)

Sevgiler,
Müge

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Sizin gibi üstaddan yorum almak beni çok mutlu etti, çok teşekkürler. Umarım bir gün kurslarınıza katılma şansım olur. Sevgiler.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails