30 Aralık 2009 Çarşamba

2010 YILBAŞI MENÜSÜ VE YENİYIL PASTASI

IMG_1327
Aslında son yazımı yazdığımı düşünüp sizlere yeni yıl mesajımı bile iletmiştim ama bloğun istatistiklerini kontrol ettiğimde Google'da en fazla arama yapılan kriterin "Yılbaşı sofraları", "Yılbaşı Davet Menüleri", "Evde Yılbaşı Kutlaması" ifadelerinin olduğunu gözlemledim. Dolayısıyla bu sondan bir sonraki :) yazımı yazmaya birden karar verdim.
Aynı şekilde ben de yılbaşı menüsünü oluştururken eski tarifleri derledim, karıştırdım. Üç aile biraraya geleceğimiz için sevgili dostlarım Didem ve Sinemle kendimizce, herkesin ortak olarak severek yiyebileceği bir menü oluşturduk. Son dakika belki bir fikir verir diye düşünerek daha henüz kağıt üzerinde yer alan , temel taşları bu akşam atılmaya başlanacak menümüzü sizlerle paylaşmak istiyorum.

Yılbaşı Menümüz;
Hazır bu yazıyı yazmışken dün yapılan bir kutlama için sipariş aldığım Yeniyıl Pastasını da sizlerle paylaşmak istedim.

yılbaşı pasta1

yılbaşı pasta2yılbaşı pasta4
Hepinize tekrar güzel bir yıl diliyorum.
Afiyetle,

7 yorum:

Unknown dedi ki...

Bulutsuz gökyüzü senin olsun demiştim; ümitlerin solmasın, tükenmesin diye. Yeni yılda hiç ümitsiz kalmaman ve hayallerine kavuşman dileğiyle..Mutlu Yıllar...

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Herşey gönlünüzce dilediğinizce olsun.Sevgiler.Mine

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Umutlar sarsın dört bir yanınızı mutluluklar serpilsin etrafınıza yeni gelen yıl size ve sevdiklerinize sağlığı , huzur u sunsun her daim.
MUTLU YILLAR
Sevgilerle … SeViL :…

Betül KAVAL dedi ki...

Canım Yeni Yılın bir önceki yıldan daha bereketli sağlıklı ve huzurlu geçmesi dileği ile

Sevgiler Öpüyorum.

Ayşe'nin Mutfağı dedi ki...

Yeni yılda, her şeyin gönlünüzce olmasını diler, tüm beklentilerinizin gerçekleşmesini temenni ederim. Mutlu yıllar...

Grubuma katılımlarınızı bekliyorum
http://www.facebook.com/inbox/?tid=1209515398013#/group.php?gid=239887696688

pelince dedi ki...

Davet sofralarına ve süslere bayıldım.. ne kadar zevklisin..pasta ise harika olmuş,sanki benim aklımı okumuş gibisin... çok ama çok beğendim....
ellerine sağlık..

sevgiyle kal..

Hülya dedi ki...

Pasta muhtesem gozukuyo!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails