1 Nisan 2008 Salı

BİR "HOŞGELDİN" BULUŞMASI



Bir önceki yazımda ipucu mahiyetinde koymuştum bu resmi... Gelelim konuya..
Üzülerek kaçırdığım "HOŞGELESİN" buluşmasından sonra "HOŞGELDİN" faslını kaçıramazdım ve sonunda başardım...


Yasemin'ciğimiz doğum yaptığında bunu sizlerle de paylaşmıştım. İşte o harika bebeği ve harika annesini görmek için doluştuk cumartesi günü Yasemin'in evine.


Kimler yoktu ki... Hakikaten blogcular buluşması gibiydi. Blogların arasında gördüğüm ve çok hoşuma giden alfabe oyunu ile anlatmak istedim bugünümüzü ... Kıskancım itiraf ediyorum:)


A- Avaz avaz bağıran bir ördekçik

B -Bebiler

C- Cheesecake değil sanat eseri, Sevgili Nesli'den

D - Dillere destan Tavuklu & Pırasalı Kiş (Münevver Abla'dan)

E - En güzel paylaşımlar

F- Fenalık geçiren mideler

G- Günün Süprizi ve Yelkensever Gülriz'e Sevgili Ayşem'in elleri ile hazırladığı özel pastası

H- Hatıralarda uzun süre kalacak bir cumartesi



I- Issız bir adaya düşse bile blogcuların yanından ayırmayacağı Fotoğraf Makinası

İ - İp incecik kalmayı becerebilmiş anneler geçidi

J - :)????

K- Kusursuz bir sofra

L - Lezzetine doyamadığımız enfes Kısır (Adaş'ımın ellerinden)



M - Memlekete uğradığında bu güzel buluşmaya da katılıp kendisini tanıma fırsatı bulduğum sevgili Dilek

N - Nereden nereye ... diye düşündüren güzel sohbetler...

O - Otlu Çöreklerin en güzeli (Selen'ciğimizden)



Ö - Özel mi özel bir buluşma

P - Patates Salatasıyla meşhur olmaya aday Yasemin'ciğimiz




R - Ruloların en lezzetlisi , Pınar'ın ellerinden Rulo Poğaça

S - Sıkıp sıkıp yemek istediğim ama kendimi zar zor frenlediğim Can & Batu & Mert ve günün esas oğlanı Sencer dörtlüsü ....


T - Tadına doyamadığım salata - Buğday Salatası (Suzi'den)


U - Ufku geniş özel ve güzel anneler


Ü - Üzerindeki şekilleri kıskanıp kıskançlığımı itiraf ettiğim harika kekçikler - Gülriz'ciğimden


V- Ve benim Sencer için hazırladığım pasta


Y- Yine olsa da yesem dediğim, çok doyup tam tadına varamadığım Tahinli Cevizli Kurabiye (Fadime'den)


Z- Ziyaretçilerin arasında tek yemek bloğu olmayan, kalbi sıcacık , girişimci ruhu ile örnek alınası Çalışan bir Anne... Esra'mız...

Çookk zormuş :)
Ama bitirmeye azmetmiştim , gayrı affedin :)

Herkese bol bol selam...

Afiyetle,

13 yorum:

fidaneli dedi ki...

muge cım, harıka bırgun gecırmıssınız kıskanmadım desem yalan olur wallahıı... kıskandım evet, hem hepınızın bırayara gelısını, hemde yapılan nefıs lezzetlerı:( wallahı bu hosgelesın partısı, hosgeldın partısı ve bılumum tum olabılecek partılerı blogcu olmamı ve hamıle olmamı kullanarak ıstedığımı beyan edıyorum ark dasım;) bılmem artık anlatabıldımmı heheh

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Ne güzel bir gün geçirmişsiniz. Fotoğraflara bakmaya doyamadık. Devamı gelsin, hep böyle güzel ve lezzetli günler olsun inşallah.

Ayrıca pasta harika görünüyor. Mavi tona bayıldım. Ellerine sağlık Mügeciğim.

Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Ohh misss gibi bir gün olmuş :))

Sevgiler Müge ...

Müge Hüner dedi ki...

Şeker adaşım;
Günümüzü harika bir şekilde anlatanlar arasına sende katıldın demek, valla ben nacizane kısır ımı yazıp sizede link vermeyi düşünüyorum:)) o kadar güzel anlatmışsınızki.
Bayıldım, bu yazılar ile o günü tekrar tekrar yaşıyorum. Süperiz biz süper:)
Öperim seni çok çok:)

Neslihan dedi ki...

Mügecim, süper anlatmışsın günümüzü gerçekten çok eğlenceli olmuş, tabi buluşmamız da eğlenceliydi, yaptığın pasta da ayrıca harika, ne diyeyim, hem pastayı yapan hemde bu günü çok güzel anlatan ellerine sağlık
Sevgilerimle

munevver dedi ki...

OOO, ne kadar güzel sunmuşsun o güzel günü Müge.

Son anda, gider ayak pastandan tatmasaydım, aklım kalacaktı. Çok nefis olduğunu söyleyeyim, diğer tüm lezzetler gibi.

Tekrarına inşallh diyeyim.

Sevgiyle, Nane Limon

Yemekbahane dedi ki...

Arkadaşlarım,

O günü de bu yazıyı da güzel yapan bu sanal alemde edindiğimiz sıcaklık.

İyi ki hepiniz varsınız

Müge

Pınarın Kulubesi dedi ki...

Müge şahanesin diyorum.
Harika bir yazı dizisi olmuş:) Fotoğraf makinesi ve biz evet ayrılamayız:) Harika bir gündü, doyamadım ben her iki anlamda da:) Biz bunu hep yapalım nooolur.

GANNE dedi ki...

Mügecim ne kadar güzel bir anlatım olmuş. Süpersin. :)
Çok güzel bir gündü. Daha nicelerini yaparız inşallah. :)

Leziz Tarifler dedi ki...

Güzel bir gün geçirmişşiniz. Paylaşımlarınız harika. Değişik lezzetler, birbirinden güzel tarifler, harika görüntüler. Mavi pastanız da her ikisi de çok güzeller.

Pastanı Seç dedi ki...

Canım ya pastan pek güzel pek şirin olmuş

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Müge'ciğimmm,
Önce Gülriz de şimdi de sende okudum bu müthiş buluşmayı:)) Pek özendim, ne güzel bir gün geçirmişsiniz:)))

Canım, dostluğunuz daim olsun, en iyi dileklerimle...

Sımsıcak sevgiler, öpüyorum...

♥ Suzi ♥ dedi ki...

O günü çok güzel yorumlamışsın,bayıldım...İyiki gelmişim ve senide tanımışım.Sevgiler...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails