3 Ocak 2008 Perşembe

KURABİYE ATÖLYESİ


Birilerine bir şeyler anlatmayı, öğretmeyi hep çok sevdim...Genlerimde var eğitmenlik :) sanırım ondan ... Üniversite hayatım boyunca hep ders verdim.. Çalışma hayatım eğitmenlikle geçiyor.. Kimbilir kaç eğitim verdim ama hiç bu kadar keyif aldığımı hatırlamıyorum !


Şirketimizdeki sosyal sorumluluk çalışmalarına kaynak yaratmak adına , geçtiğimiz hafta bir Kurabiye Atölyesi kurduk... Meğer ne kadar çok bu işlere meraklı ve yetenekli kişi varmış bizim binada :)


Neler mi yaptık ?




Karıştırdık...


Yoğurduk...







Renklendirdik...







Açtık...





Kestik...







Yapıştırdık...






İtina ile şekillendirdik...




Poşetledik...









Harika bir akşam geçirdik birlikte... Benim daha kendine anca yeten tecrübemle bile bu kadarına şükür :) Bunun devamını getirme yönünde hemfikir olduk... Bir sonraki aşamamız pasta süsleme olacak...

Afiyetle Kalın,
Fotoğraflar Didem Soyutürk tarafından çekilmiştir...

12 yorum:

Müge Hüner dedi ki...

Şekercim, son resimdeki çoraba bayıldım! Zaten sen ne yapsan ben bayılıyorum oda ayrı:)
Kurabiye atölyesi fikrine de bayıldım, keşke işyerlerimiz yakın olsaydıda bende katılabilseydim, süper zevkli bir çalışma her halinden belli. Ellerinize sağlık

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Tüm emek verenlerin ellerine sağlık, müthiş bir çalışma olmuş.
Güzel olduğu kadar eğlenceli geçtiğine de eminim:))
Sevgiler.....

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Merhaba Müge:) Çok güzel bir fikir:) Ortaya çıkan kurabiyeler de harika! Ellerinize sağlık!

fidaneli dedi ki...

muge cım, harıkasın:)) ne dıyeyım hepsı bırbırınden guzel olmuslar:)) ayy cok heyecanlı yaa, ben olsam elım ayağım dolanır dururdu wallahı... kutlarım arkdasım..

ayseyaman dedi ki...

Mügecim tebrik ederim seni, böyle bir atölye fikri harika, hemde şirketinizde, çok çok güzel bir çalışma olmuş! hepinizin ellerine sağlık...İnşallah yeni yılda da böyle eğitimleriniz devam eder...
Keşke bende yanınızda olsamdım hocam.
Sevgilerle :)

ÇALIŞAN ANNE OLMAK dedi ki...

Demek ki size bundan sonra hocam diye hitap edeceğiz :)))) Tebrik ederim hepsi çok başarılı gözüküyor. Ah birde İzmir'de böyle güzel kurslar açılsa. Var olmasınada bayağı pahalı :(


Sevgiler...

Saliha dedi ki...

OOOO
MUGE MAASALLAHIN VAR SENIN YA..
COK YETENEKLISIN...ELLERINEIZE SAGLIK CANIM
SEVGILERIMLEÇ....

gülriz dedi ki...

Ben boşuna sormuyorum sizin şirkette bana göre iş var mı diye :))) Canım arkadaşım, ellerine, ağzına sağlık; kimbilir ne güzel bir çalışma olmuştur.

Eya dedi ki...

Merhaba Müge...

HArikalar yaratmissiniz. Ellerinize saglik. Bu arada sayfani yeni kesfettim, takiptesin. Bende taze bir blogcu olarak beklerim

Sevgiler

Zehra

Leziz Tarifler dedi ki...

Müge'cim, ne güzel bir çalışma bayıldım, orda olmak isterdim. Mutlu yıllar diliyorum sana ve tüm ailene, yeni yıl sana tüm güzellikleri getirsin canım. Sevgiler..

banu kırmızıgül dedi ki...

muge canım cok guzel calısma harıka seyler yapmıssınız . cok hosuma gıttı. sevgıler..

Pastanı Seç dedi ki...

Mügüş valla arkadaşların senden ilham almışlar herhalde hep beraber kurabiyelerinizi çok güzel süslemişsiniz.Hepsi çok şirinler...

Hepinizin ellerine sağlık

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails