3 Ocak 2008 Perşembe

KURABİYE ATÖLYESİ


Birilerine bir şeyler anlatmayı, öğretmeyi hep çok sevdim...Genlerimde var eğitmenlik :) sanırım ondan ... Üniversite hayatım boyunca hep ders verdim.. Çalışma hayatım eğitmenlikle geçiyor.. Kimbilir kaç eğitim verdim ama hiç bu kadar keyif aldığımı hatırlamıyorum !


Şirketimizdeki sosyal sorumluluk çalışmalarına kaynak yaratmak adına , geçtiğimiz hafta bir Kurabiye Atölyesi kurduk... Meğer ne kadar çok bu işlere meraklı ve yetenekli kişi varmış bizim binada :)


Neler mi yaptık ?




Karıştırdık...


Yoğurduk...







Renklendirdik...







Açtık...





Kestik...







Yapıştırdık...






İtina ile şekillendirdik...




Poşetledik...









Harika bir akşam geçirdik birlikte... Benim daha kendine anca yeten tecrübemle bile bu kadarına şükür :) Bunun devamını getirme yönünde hemfikir olduk... Bir sonraki aşamamız pasta süsleme olacak...

Afiyetle Kalın,
Fotoğraflar Didem Soyutürk tarafından çekilmiştir...

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails