10 Ocak 2008 Perşembe

EN SONUNDA ÇİKOLATA DA YAPTIM...

Dün akşam çok keyifli bir akşamdı benim için. Yine bir şeyler öğrenmiş, yeni bir tecrübe daha edinmiş olmanın keyfi ile eve döndüm... Zamana bakışın görecesi yine beni şaşırttı.. O kadar güzel vakit geçirdikten sonra eve kaçta geldiğimin, kaçta yattığımın önemi bile olmadı...Bunu daha bir çok sefer yapma arzusundayım bunu biliyorum sadece...

Şirketten arkadaşlarımla beraber yaptığımız Kurabiye Atölyesi'nden sonra Chefs'den aldığım bir maili hemen aynı gruba forward etmiş, kendimize ait bir sınıf yapalım, çikolata kursuna gidelim diye önermiştim. Bu önerim hemen kabul gördü ve dün akşam için altı kişilik özel bir grup dersi organize ettik.



Çok eğlendik, çok güldük, çok dinlendik, çikolata yemeye doyduk ve çok güzel çikolatalarımız oldu !



Bundan sonra bayram, seyran ... çikolatalar bizzat benden :)

Afiyetle,

4 yorum:

banu kırmızıgül dedi ki...

yıne dökturmussun canım ellerıne saglık butun tarıflerın sunumun harıka bayılıyorum sıtenı gezerken. sevgılerımle..

Pastanı Seç dedi ki...

mügüş bayıldım bunlara bende isterim.
hepinizin ellerine sağlık canım

sevgilerimle...

Melek* dedi ki...

ay ne güzel olmuş çikolatalar

Hülya dedi ki...

Ben de gitmiştim Chef's'in çikolata kursuna Müge'ciğim.Pek keyifli di mi?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails