25 Ocak 2008 Cuma

DÜĞÜN PASTASI MAKETİ


Ve işte bitmiş hali... Pazartesi günü sizlere kısaca bahsettiğim Aylin ile üzerinde çalıştığımız maket karşınızda...



Çok uzun zamandır yapmak istediğim maket pastayı en sonunda tecrübe etmiş olmaktan çok mutluyum gerçekten... Hele de bunu çok yetenekli ve çok sevdiğim bir arkadaşım ile birlikte yapmış olmaktan inanılmaz keyif aldım..


Pasta yaparken ne kadar dinlendiğimi ve keyif aldığımı sizlere her zaman anlatıyorum. Benim için bir nevi terapi bu diyebilirim. Pazar günü Aylin ve beni görmenizi çok isterdim... Bir yandan zaman zaman stres olsak da attığımız kahkahalar bence herşeye değerdi...




Ben pazar akşamı Aylin'lerden ayrıldığımda işin çoğu bitmişti ancak ince işleri kalmıştı... İnce işler Aylin'e kaldı ve kendisi tüm marifetiyle maketin üzerindeki işlemeleri de halletti...

Beğeneceğinizi ümit ediyorum ve yorumlarınızı heyecanla bekliyorum...

Afiyetle kalın,
Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails