29 Aralık 2008 Pazartesi

SOMON RENGİ NİŞAN PASTASI



"Aman bre deryalar biz nişanlıyız" türküsü dilimde cumartesi gecesi yok yok hatta cuma akşamından beri içimden mırıldanıp duruyorum. Daha pastayı yaparken dilime doladığım bu şarkı Çikomu Allah'ın emri ile istedikleri an daha manalı bir hal alıverdi.

Evet, cumartesi akşamı çok hayırlı bir işimiz vardı. Kızımız Sıla ile oğlumuz Uğur hayatlarında yeni bir adım atarken onların sevincine ortak olmak :)

Tabii bu sevince kuru kuru seyirci olmam beklenemezdi. Nişan töreninin pastasını ellerimle hazırladım. Ne derler.... "Allah tamamına erdirsin" :)

Mutluluklar diliyorum tekrar !!!


Afiyetle,

7 yorum:

Bir Dilim Düş dedi ki...

Genç çifte mutluluklar diliyorum ve Allah tamamına erdirsin diyorum. Pastanın rengine bayıldım.

2009'un tüm istediklerinizi vermesi dileğiyle...

Sevgiler,
Evren

Unknown dedi ki...

ellerinize sağlık çok zarif bir pasta genç çifte mutluluklar diliyorum sevgiler

Adsız dedi ki...

Nefis bir pasta..Ellerinize emeğinize sağlık.. sevgiler

gülriz dedi ki...

Mügeciğim, insan pastacı olunca böyle mutlu günlere kuru kuru ortak olamıyor galiba =))))))))) Ellerine sağlık canım, mutluluklar diliyorum

Adsız dedi ki...

Çifte mutluluklar diliyorum..Allah tamamına erdirsin..Pasta için söylenecek sözlerin yetersiz olduğuna inanıyorum..Ellerine sağlık canım..


Bende sana ve ailene sağlıklı,huzurlu ve bereketli bir yıl diliyorum..Tüm dileklerin bir bir gerçekleşsin..


Sevgilerle kal..

damaktadı/Gül

fidaneli dedi ki...

cok sık olmus muge cım ellerıne sağlık.. ayrıca mutluluklar dılıyorum genc cıfte:)

Adsız dedi ki...

olaganustu bir goruntu
emegine saglik...

Hayallerinin gerçeğe döndüğü bir yıl diliyorum canim
Yeni yılın tadı tuzu yerinde olsun, hayatın kıvamını tuttur...
sevgiler...

www.yenitadlar.blogcu.cum

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails