22 Kasım 2008 Cumartesi

ÇİKOMUN DOĞUMGÜNÜ PASTASI



Eğer bir şeyleriniz eksikse hayatta arkadaşlarınız daha da özel olur sizin için. Benim hayattaki eksiklerimi dolduran, 30 yıllık yaşantımın çeşitli dönemlerinde hayatıma girmiş ve hala benimle olan çok özel insanlar var, artık çoğuna sadece arkadaş gözü ile bakmadığım, içimin titrediği insanlar. Onlar haslar.. Bana has. Has insanlar.Has arkadaşlarım.
Bir tanesi çok değil 5 yıl oldu hayatıma gireli. Öyle bir girdi ki..Büyük aşklar kavga ile başlar derler ya , aynen öyle.Ama onun varlığı beni çoğu zaman o kadar mutlu kılıyor ki, o kavgaya bile şükrediyorum şimdi.
Birbirinden bu kadar farklı ama bir o kadar benzer olmak.İşte bu bizim tarifimiz.Eksikliklerimiz bizi ortak kılan sanırım. Bu eksiklikler ile dimdik kalma çabamız.
Ağladığımda omzunu verdiğin, benimle çılgınca dansedebildiğin, yemeğin en hasını yerken kiloların derdine düşmediğin ama karnın doyunca yine benimle zayıflamanın peşine düştüğün, en ayıbı dobraca dile getirdiğin, o yapar diye güvenebildiğim için sağol....
Çikom ! Sana Uğur'lu nice 30 yıllar diliyorum !!!!

İyi ki hayatımdasın!

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Çikom,

Bu kadar güzel ifade ettiğin duyguların üzerine uzun uzun yorum yazarsam olmaz sanırsam. Benki duygularıma yazıya cok iyi doken bir insan olarak su anda ne diyeceğimi bilemiyorum. Hiç bir zaman bu kadar şımartılmaya, güzel sözler duymaya alışık olmayan biri olarak su an hem utandım, hem duygulandım. Makyajım akacak belki ama gözlerimin dolmasını engelleyemedim.
Seni tanıdığım için cok şanslıyım. Hayatımdaki varlıgın bugüne kadar bana hep huzur ve güç verdi.
Biz sadece hayatı yaşayış biçimi olarak farklıyız, ama hayatın bize yaşattıkları ve bizim yaşadıklarımız, düşüncelerimiz aynı ...
İyi ki varsın Mügem , Çikom, Seni cok seviyorum.
Tekrar eğlerine sağlık, harika hemde cok harika bir pasta olmuş.
Çikon yada O.SILA:))))))

İlker Ergin dedi ki...

Canım pasta çok şirin olmuş.Ellerine sağlık.Sevgiler...

müjde dedi ki...

Pasta çok güzel olmuş hatta eşimin yaklaşan doğumgünü için bana ilham verdi diyebilirim.Ellerinize sağlık.Uzun zamandır sizi zevkle takip ediyorum.Artık benim de yeni doğmuş bir blogum var.Beni de arkadaş listenize ekler,arada sırada ziyaret ederseniz çok sevinirim.Sevgiler...
www.mujdenindenemeleri.blogspot.com

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Müge Çiko'na böylesi has nice dostluk dolu yıllar dilerim
Sevgiler :))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails