31 Aralık 2008 Çarşamba

2008 BİTERKEN - YILBAŞI KURABİYELERİ

Sanki bu yazıyı dün yazmış gibiyim. Bir bakalım, gerçekten hedeflediğim gibi bakmışmıyım zaman denen akıcı şeye. Pek sanmıyorum. 2008 de 2007 gibi hızla kendi dalgasının kuvveti ile bizi iterek geçti ve gidiyor.

Yani yine akıntıda savrulup, yine kendimiz bir yanda yapmakla yükümlü olduklarımız bir yanda planla yaşamışız. Bu değişir mi ? Umudumuzu yitirmiyoruz ve ne yapıyoruz? Aynı şeyleri bu sefer de 2009 için diliyoruz.

Umuyorum 2009 standart tüm temennilerin ekinde size sizin yılınız olduğunu hissettirecek şekilde geçer..

Seneye inşallah yine bu platformda kendimiz için bolca şey yaptığımız bir yılı konuşur oluruz.


2008'de kendim için yaptıklarım :)

  • Selanik'e gidip özlediğim insanları gördüm
  • İlk kez 3 hafta yıllık izin kullandım
  • Kurabiye yapımı için iki atölye çalışması yürüttüm
  • Fotoğrafçılık seminerine katıldım (çok etkilemedi galiba) :)
  • Arkadaşlarıma çok vakit ayırdım
  • 40 tane pasta yaptım
  • Sayısını hesaplayamadığım kadar kurabiye pişirdim
  • Anneme pandispanya ve ganaj yapmayı gösterdim ki bana yardım etsin :)
  • Eşimin daha çok mutfağa girmesinine müsade ettim - en son süper bir bezelye yemeği yaptı :)
  • Haftada minimum 2 film seyrettim
  • Daha az dizi takip ettim - Yaprak Dökümü'nden hala vazgeçemiyorum :)
  • Saçlarımı istediğim gibi kestirdim
  • Çok yedim :) ve çok pişmanım :)
  • veeeee bir sürü ama bir sürü pastacılık malzemesi aldım...

İşte onlardan son satınaldıklarımla da bu sene yeniyıl kurabiyelerini yaptım....


www.kitchenkrafts.com adresinden getirttiğim yeni yıl kurabiye kalıplarımla çocuklar gibi eğlenerek tam 60 tane kurabiye süsledim. Bu kurabiyeleri hem her sene olduğu gibi şirkete getirdim hem de akşam evdeki yılbaşı kutlamamız için ağacımızın altındaki sepete yerleştirdim.

En güzel dileklerimle , sevgiyle ve afiyetle kalın...

2009'da görüşmek üzere!

Diğer yeniyıl kurabiye örnekleri:

2006

2007

4 yorum:

Ordanburdanhayattan dedi ki...

selam,
bayıldım ne güzel şeyler başarabilmişsin bu yıl kendi adına.ben verdiğin adresle ilgili bişey sormak isterim,acaba türkiyeye gönderim yapılıyor mu bu ürünler?
bloguma cevap bırakırsan çok mutlu olurum
iyi seneler dilerim

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Kurabiyeler çok şıklar
Mutlu yıllar

:))

Bir Dilim Düş dedi ki...

2009 tüm güzellikleriyle hepimizi sarsın!!

Sevgiler,
Evren

Adsız dedi ki...

Harika görünor kurabiyeler.. Bravo diyorum başka bişey demiyorum.. Bu arada mutlu yıllar sevgiler..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails