14 Temmuz 2008 Pazartesi

PONY PASTA - 2 & GÖRECELİ BİR KAVRAM : MUTLULUK

Mutluluk Tarifleri

Bugün gelen ve çok hoşuma giderek okuduğum bir emailden yola çıkarak yazmak istedim yazımı. Emailin konu alanında aynen böyle yazıyordu: "Mutluluk Tarifleri"
Nedir mutluluk ? Bakın gelen emailde bir kaç örnek vermiş :
  • Belki on yere CV' nizi bıraktınız. Ama tık yok. Tam bu topraklara sitem etmekteyken bir telefon! MUTLULUK çalan telefonun sesinde ...
  • Hava buz gibi. Donarak geliyorsunuz eve. Ocağın üstünde çaydanlık! MUTLULUK içinizi ısıtan evinizde ...
  • 'Oğlum doktor' diyorsunuz. MUTLULUK duyduğunuz gurur..
  • Onu ilk kez görüyorsunuz. Camın arkasında, minicik, pembe, uyuyor. MUTLULUK dünyanıza yeni katılan üyenin ta kendisi..
  • Üç gündür aklınız başınızda değil. Bir test sonucunu bekliyorsunuz. Zaman geçmek bilmiyor. Nihayet... Yaşasın! MUTLULUK haberin kendisinde...
  • Tatile çıkmaya iki gün kalmış. MUTLULUK heyecanın içinde..

Hiç düşünüyor muyuz acaba ? Aslında belki de farketmeden nasıl bazı şeylerin bizi mutlu edebildiğini ?

Bu mail bana bunu düşündürttü bu sabah. Sonra durdum ve önemsemediğimi sandığım anlarda bile aslında nasıl mutlu olabildiğimi tespit etmeye çalıştım. Sonra benim de tıpkı yukarıdaki gibi değişik örneklemelerim olduğunu tespit ettim.

  • İş dönüşü evin kapısını açıyorum.Genelde dağınık ya da bir köşede öylece duran terliklerim yan yana tüm tertibi ile olması gerektiği yerde duruyor.Anlıyorum : Annem buraya gelmiş :) Ev derli toplu, mis gibi yemekler kokuyor :) "Mutluluk, gölgen gibi sana hissettirmeden, senin yanında olduğunu bildiğin bir güç kaynağı"
  • "Yaşasın bugün cuma !" diyebilmek... Kim bilir kaçıncı cuma ? Ya da daha kaç cuma var ! "Mutluluk, anlamı olmasa da o güne anlam katmayı bilmek.."
  • Güle güle kullan yeni ayakkabılarını ! "Ayy evet, dün aldım. Çok güzeller değil mi?" :) "Mutluluk, çocuklukta kaldığını sandığımız ama aslında hiç bitmeyen o çocuksa sevincimiz"

Daha neler neler yazılır, örnekler verilir..Şimdi siz de bir mutluluk nedeni bulun kendinize.Bu yazıma yorum yazarsanız sizi nelerin mutlu edebildiğini yazın.İnanın düşünürken ve yazarken bile mutlu olacaksınız.

Beni mutlu eden bir başka şeye geçelim şimdi de.. Pastalara..



Bu pastayı Aylin ile Mayıs ayında yapmıştık. Daha çok koyacak pastamız var...Ama yaz nedeniyle stoklarımızı kontrollü harcıyoruz :)

Afiyetle,

9 yorum:

Müge Hüner dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Müge Hüner dedi ki...

Adaş Şekerim;
Heyecanla yorumu açtım, aynen dediğin gibi birşeyler yazmak için düşünmek bile mutluluk veriyor bu konuda:
Düşünmeye kalkınca minik minik mutluluklar ile dolu hayatımız. Son zamanlarda en çok, eşimin "sen artık aşçı oldun valla süper" yada misafirliğe gittiğimizde " ben Müge'nin yemeklerinden başkasını beğenmiyorum artık" demesi :))
İlk zamanlarımızda "anneme gidelim de bize patates kızartsın" dediğini düşününce:(
Ama bu gunlerde, benim ayaklarım yerden kesecek tek şey nedir dersen, sana mail ile gelen listedeki 5. madde :))
Hadi inşallah.
Öperim çok.

başak dedi ki...

bir kış günü kalkıpta güneşi görmektir eyer bir anne iseniz evladınızın sağlıklı olmasıdır bir hasta dan iyi bir haber almaktır kaçırdığınız otobüsün 10 m ilerde durmasıdır evde ekmeksiz kaldığınız da buzlukta olduğunu hatırlamanızdır

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Her akşam sevdiğinizle aynı yastığa baş koymaktır..

Melek* dedi ki...

heheh yaz ayı nedeniyle stokları kısıtlı harccıyoz lafına çok güldüm pastan çok şık olmuş ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

merhaba bu yazıyı pakze suda da okumuş çok beğenmiştim tekrar okumak mutlu etti beni.teşekürler paylaşmın için.pasta çok güzel görünüyor.ellerinize sağlık sevgilerimle..

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

MERHABA MÜGECİĞİM,
BENDE YAZIYI DAHA ÖNCE OKUMUŞTUM, TEKRAR ANIMSAMAK BANADA ÇOK İYİ GELDİ...
Ama şu pasta dahada bir iyi mi geldi ne bana ? :))))

eline sağlık svglr NuNu

Pelin dedi ki...

Mügeciğim,
Benim için mutluluk sevdiklerimin sağlıklı olması.Başka birşey gerçekten istemiyorum.
Bu arada pastanın renklerine bayıldım.
Sevgiler

Calisan Anne dedi ki...

Mügecim, bayıldım modellemene, hepsiz güzel ama bu harkulade olmuş, eline sağlık...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails