14 Eylül 2007 Cuma

ÖNÜM ARKAM SAĞIM SOLUM SOBE

Herkese merhaba...

Uzun zamandır değmemişti bloğuma bir SOBE eli.. Canım Gülriz'cim NELERİ SEVERİM? oyununa dahil etmiş beni...

Oyunun kuralında 3 tane sevdiğin şeyi yazmak var ama profilinde yazmayacak... Peki düşünüyoruz bakalım... Profile girmemiş şeyler ???? Hmmm...

Ne diyelim... birincisi ... Ben Mc Donalds'da yemek yemeyi çok severim.. Çocukken en büyük hayallerimden biri evimizin sokağının başında Mc Donalds'ın olmasıydı :)

Bu hayalim (???) gerçekleşti ama ne yazar ... Kilo korkusundan kendimi arada sırada ödüllendirmek dışında çok zor gidiyorum :) Ama şu bir gerçekki hala annem, Engin'cim ya da benim çiko ne zaman ben mutsuz ya da hasta olsam hemen gidip Mc'den bir menü ile beni mutlu etmeye , güldürmeye çalışırlar.. Ee yaş 30 ama ruh 8 ne yapayım :)

İkincisi ayakkabılar... Tutku niteliğinde bir ayakkabı satın alma eğilimim var .. Yeni bir ayakkabım olduğunda çocuklar gibi sevinirim, evin içerisinde bir aşağı bir yukarı yürür Engin'e "Cicilerim nasıl?" diye sorarım hep :)

Bir diğeri için de pazara gitmeyi sayabilirim.. En büyük alışveriş merkezinde o kadar keyif almıyorum gerçekten.. Pazarların o saflığını, doğallığını, komik ve enteresan satışçılarını, renk renk sebze meyve standlarını hiç bir şeye değişmem..

İşte profilde yazmayan bana dair üç ayrıntı...

Madem öyle ... Önüm arkam sağım solum sobe saklanmayan EBE !!!!

Yasemin , Selen , Gül sıra sizde ...

3 yorum:

Selen dedi ki...

Eh ikinci sobem de geldi. Artık bir yazı hazırlamalk lazım. Yaktınız beni vallahi, :)) ne yazacam ben şimdi bea.. :))

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Müge'ciğim,
Nazik davranışından ötürü teşekkürler canım.En kısa zamanda bende yazacağım canım.

Yazdıklarını keyifle okudum,paylaşımların için teşekkürler..

Sevgilerle

Adsız dedi ki...

iki tutkunuzu paylaşabilirim:)
mc donalds değil ama ayakkabı ve pazar konusunda evet,hele pazarda gezmek bambaşka,çok zevkli.
dün mesela evdeyken biraz hava almaya çıktım bulunduğumuz yerde çarşamba pazarı kuruluyor orda gezindim yarım saat kadar,acayip zevkli birşey,bazen yoğun zamanlarımda annem istersen çıkma der,derim yok ben sakinleşiyorum pazarda:)
ayakkabı konusunu ise hiç açmıyım çünkü vitrinlere yaklaşmıyorum bu ara almaktan korkuyorum:)
kutu dolu heryer:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails