11 Eylül 2007 Salı

DOĞUMGÜNÜ ÇALIŞMALARI



Kendin pişir, kendin süsle, kendin üfle ve de kendin ye projesi kapsamında haftasonu imalat yaparak geçti... Kendi özel kutlamamız için pembe güllü bu romantik pastayı (muzlu-çikolatalı) tasarladım.. Çok sevimli oldular mini mini pembe güllerle...


Uğur böceği çalışması hanidir yapmak istediğim bir modeldi...Burcu'dan aldığım kalıp ile bunu da tecrübe etmiş oldum, çok da sevimli oldu.. Bu pasta (franbuaz-çikolata) şirkette benimle aynı gün doğumgünü kutlaması yapan bir arkadaş için özel bir çalışmaydı.. Pastasını görünce attığı çığlığı unutamayacağım... Pasta ile gönül bağı kurdu ..Çok zor kestik :)


Şirketteki kendi kutlamam için ise yine tercihim güllerden yana oldu... Nedir bendeki bu gül sevdası anlamadım ama galiba gül yapmayı seviyorum ondan olsa gerek :) Bu sefer pastamız çikolata ve fıstıklı idi...




Bir doğumgünü daha geldi ve geçti..Yorumunu eksik etmeyen, siteye gelen ziyaret eden herkese çok teşekkür ediyorum...

Sevgiyle ve afiyetle kalın,

17 yorum:

Betül dedi ki...

mügecim doğum günün kutlu olsun.Belliki çok yorulmuşsun ama ellerine sağlık.Uğur böceğinde çok şirin...Bende olsam kıyamazdım o pastaya sanırım...

Damak Tadı dedi ki...

Müge'ciğim,
Pastalar çok şıklar canım.Belliki çok yorulmuşsun,bence değmiş bu yorgunluğuna.Ellerine ve gönlüne sağlık canım.

Tekrar doğum günün kutlu olsun!

Sevgilerle

hayat dedi ki...

Müge'ciğim,doğum günün kutlu olsun.
Pastalar şahane olmuş güllerin güzelliği göz kamaştırıyor:)insan yemeye kıyamayacak.Ellerine emeğine sağlık.
Sevgiyle kal canım...

Adsız dedi ki...

mügüşüm selam ,
bunlardan hem yemek hem yapmak istiyorum.Harika görünüyorlar.
Aylin

pecete dedi ki...

Müge, doğum günü kutlu olsun. ne kadar zarif ve güzel pastalar olmuş. Nice nice yaşlara... Ve ellerine sağlık

Burcu ÜNAL dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun Mügecimmm :)

Nice nice mutlu ve bol pastaları günlere..

sevgiler

Adsız dedi ki...

MÜGECİM - PASTALAR HEPSİ BİRBİRİNDEN GÜZEL FORMATINDA OLMUŞŞ..FAZLA SÖZE NE HACET , RESİMLER YETERİ KADAR NET :) EMEĞİNE BİN SAĞLIK ŞEKERİM

serinmavi dedi ki...

eline sağlık ve mutlu yıllar diliyorum.....hayırlı ramazanlar....


Selamlar.....

Yemekbahane dedi ki...

Arkadaşlarım,

Ziyaretleriniz ve güzel temennileriniz için binlerce teşekkürler!!!

Sizlerin yorumları ile pastalarım can buluyor, gelişiyor...

Burcu'cuğum (Pastacı) senin özel emeğin sayesinde severek zevkle pasta yapıyorum...Sana özel bir teşekkür etmek isterim.

Kendinize iyi bakın !
Herkese şimdiden hayırlı ramazanlar dilerim.

Müge

İLKAY dedi ki...

Mügeciğim merhaba,

doğum günün kutlu, mutlu olsun...hergünün güzelliklerle dolu olsun...
pastaların muhteşem görünüyorlar...
ellerine sağlık..
Sevgiler,
İlkay

Damak Tadı dedi ki...

Müge'ciğim,
Sana ve ailene bereketli,rızıklı ve hayırlı ramazanlar diliyorum canım.

Sevgilerle.

Aybike Ceylan dedi ki...

Muge'cigim,
Ellerine ve emegine saglik, her biri ayri ayri cok cok guzel olmuslar.

Ayrica dogum gununuzu de kutluyorum, nice saglikli ve guzel yillar diliyorum.

Sevgiler ve iyi ramazanlar

ab-ı hayat dedi ki...

Merhaba Müge!Yeni yaşın da tüm güzellikler seninle olsun...Ah! hangisinden başlasam bilemedim,hepsi birbirinden harika pastalar.Ama benim favorim güllü olanlar.Ellerine sağlık,çok lezzetli görünüyorlar.

Hayırlı ramazanlar...sevgiyle kal

bengisu

Doruk dedi ki...

Canım, birkaç gündür internetsiz kaldım, yazamadım sana. Telefonunu niye almamışsam:)

Nice mutlu, güzel ve hep pastaların kadar tatlı yaşlara!

fidaneli dedi ki...

sen harıkasın, pastaların harıka, ama uğurböceğın daha da harıkaaaaaa

sevgıler
fıdan

gülriz dedi ki...

Mügeciğim pasta bolluğu yaşanmış sanki bu hafta :)) Hepsi şahane görünüyor, ellerine sağlık. Bu arada kabul edersen seni sobeledim.

Yazar dedi ki...

Çok güzel bir tarif,teşekkür ederim ve sizi de kendi yemek tarifi bloguma davet edereim:)

http://evyemegi.blogspot.com/

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails