11 Eylül 2007 Salı

DOĞUMGÜNÜ ÇALIŞMALARI



Kendin pişir, kendin süsle, kendin üfle ve de kendin ye projesi kapsamında haftasonu imalat yaparak geçti... Kendi özel kutlamamız için pembe güllü bu romantik pastayı (muzlu-çikolatalı) tasarladım.. Çok sevimli oldular mini mini pembe güllerle...


Uğur böceği çalışması hanidir yapmak istediğim bir modeldi...Burcu'dan aldığım kalıp ile bunu da tecrübe etmiş oldum, çok da sevimli oldu.. Bu pasta (franbuaz-çikolata) şirkette benimle aynı gün doğumgünü kutlaması yapan bir arkadaş için özel bir çalışmaydı.. Pastasını görünce attığı çığlığı unutamayacağım... Pasta ile gönül bağı kurdu ..Çok zor kestik :)


Şirketteki kendi kutlamam için ise yine tercihim güllerden yana oldu... Nedir bendeki bu gül sevdası anlamadım ama galiba gül yapmayı seviyorum ondan olsa gerek :) Bu sefer pastamız çikolata ve fıstıklı idi...




Bir doğumgünü daha geldi ve geçti..Yorumunu eksik etmeyen, siteye gelen ziyaret eden herkese çok teşekkür ediyorum...

Sevgiyle ve afiyetle kalın,
Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails