24 Nisan 2007 Salı

KURABİYELER KURABİYELER ...

Kurabiye üzerine baya uzun uzun sizlere yazmıştım geçenlerde... Uzun lafın kısası aklımda olan kurabiye tekniklerini geliştirme yönünde bu hafta aksiyonlar haftasıydı.
Aksiyon şu şekilde alındı...
Bu işin erbabı sağolsun beni yine yalnız bırakmadı.. Kalktı bize geldi.. Benimle oturup saatlerce kurabiye süsledi, nasıl yapılacağını gösterdi..
Burcucuğum, buradan sana herşey için tekrar tekrar teşekkür ediyorum...Benim için çok çok ama çok keyifli bir gündü..
Sonra bu kurabiyeleri kim mi yedi... 23 Nisan Şenliği'ndeki çocuklar tabii ki...
Yani hem ben sevindim hem de çocuklar :)


Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us



Bunlar da yine şeker hamuru ile süslediğim cupcakeler..

Image Hosted by ImageShack.us



Hepinize bu kurabiyeler kadar renkli bir dünya diliyorum.. Hepimizin Bayramı Kutlu Olsun !!!!

Nice 23 Nisanlara, 29 Ekimlere , 30 Ağustoslara...

Nice Cumhuriyetin esaslarının unutulmadığı, laik, modern, demokratik yarınlara...

Nice Atatürk Çocuklarına, Gençlerine...
Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails