24 Nisan 2007 Salı

KURABİYELER KURABİYELER ...

Kurabiye üzerine baya uzun uzun sizlere yazmıştım geçenlerde... Uzun lafın kısası aklımda olan kurabiye tekniklerini geliştirme yönünde bu hafta aksiyonlar haftasıydı.
Aksiyon şu şekilde alındı...
Bu işin erbabı sağolsun beni yine yalnız bırakmadı.. Kalktı bize geldi.. Benimle oturup saatlerce kurabiye süsledi, nasıl yapılacağını gösterdi..
Burcucuğum, buradan sana herşey için tekrar tekrar teşekkür ediyorum...Benim için çok çok ama çok keyifli bir gündü..
Sonra bu kurabiyeleri kim mi yedi... 23 Nisan Şenliği'ndeki çocuklar tabii ki...
Yani hem ben sevindim hem de çocuklar :)


Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us



Bunlar da yine şeker hamuru ile süslediğim cupcakeler..

Image Hosted by ImageShack.us



Hepinize bu kurabiyeler kadar renkli bir dünya diliyorum.. Hepimizin Bayramı Kutlu Olsun !!!!

Nice 23 Nisanlara, 29 Ekimlere , 30 Ağustoslara...

Nice Cumhuriyetin esaslarının unutulmadığı, laik, modern, demokratik yarınlara...

Nice Atatürk Çocuklarına, Gençlerine...

8 yorum:

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Müge merhaba
Kurabiyelerin her biri birbirinden güzel Ellerinize sağlık :))
Ben de kurabiye çalışmayı çok seviyorum her biri benim için harika örnekler olacak :))
Sevgiler

Kübra dedi ki...

Müge'ciğim merhabalar,

Ellerine sağlık, harika görünüyorlar. Cupcakelerinede bayıldım, çok şıklar.
Sevgiler

banus pasta dedi ki...

Mügecim ellerinize sağlık hepsi çok güzel görünüyor.Bunları yiyen çocukların yüzlerindeki ifadeyi tahmin edebiliyorum:)Görüşmek üzere..

Burcu ÜNAL dedi ki...

Mügeciğim,

beraber çalıştıktan sonra sen daha ne güzellikler yapmışsın, hepsi çok çok güzel olmuş, ellerine sağlık :)

İnanmıyacaksın ama bende iki gündür üzeri şeker hamuru kaplı cupcake çalışıyorum, görünce çok şaşırdım :)

sevgiler

Burcu

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Müge nefissss olmuşş bu kurabiyeler bayıldım. Hepsi birbirinden güzel. Tebrikler..

Adsız dedi ki...

Müge'cim selam,

Harika çalışmalar yapmışsın. Tebrikleeeeerrr...

Melek Yağcı

Adsız dedi ki...

Artık rahat ve düzgün çalışabilmeniz için bizde, Abim ve ben celal usta,sizlere hizmet etmekten kıvanç duyuyoruz.. Bilhassa imalatla ilgilenen abim. anışmadan sitemizde size link verdik.

Ceylan dedi ki...

Müge'cim harika görünüyorlar, ellerinize sağlık! Çok şanslısınız gerçekten çok özendim birlikte çalışmış olmanıza. Bu işte bilenlerle çalışmak ne büyük keyiftir! Acaba diyorum ben de bizim yeni gelecek miniğe birşeyler yapabilir miyim...ama sanırım biraz zor!
Sevgiler!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails