9 Nisan 2007 Pazartesi

HAFTASONU ÇALIŞMALARI

Bu haftasonu çok çalışkandım maşallah :) Önce cumartesi günü küçük İlkyaz'ın doğumgünü partisi için pespembe bir pasta yaptım. İlk kez iki katlı pasta denemesi oldu bu benim için. Diğer bloglarda gördüğüm ve Çikolatalı Pasta grubumuzdaki arkadaşlarımın yönlendirmeleri ve verdikleri taktiklerle iki katlı pasta konusunu bir hüsran yaşamadan sonuçlandırmış oldum çok şükür.İki ayrı boy (20 cm ve 16 cm) pasta yapıp, şeker hamuru ile kaplayım sonrasında birinci katın ortasına tahta çubuklar oturtup diğerini bu çubukların üzerine yerleştirdim.
Pastayı herkes çok beğendi.Bu da beni esas mutlu eden şey oldu. İlkyaz'ın annesi Serap Abla akşam arayıp , herkesin çok beğendiğini söyleyince kalbim yerinden çıkacak kadar heyecanlandım itiraf ediyorum :) Emeğinizin beğenilmesi ve taktir görmesi çok güzel bir his.




Image Hosted by ImageShack.us



Pazar günü ise şirketten arkadaşım Duygu'nun annesi için bir ufak pasta yapmam icabetti.Onu da sarı ve beyaz renklerde yapmaya karar verdim.
Tüm pastaların tarifleri Fener Tutkusu ile aynı...


Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us



Benim için harika bir haftasonuydu umarım sizler için de öyledir..
Herkese iyi haftalar dilerim..

Sevgilerimle,
Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails