7 Şubat 2012 Salı

CARTE D'OR TATLI SERİSİ "ÇİKOLATALI FONDANT"

Carte D'or Çikolatalı Fondant


Yumurta kırmaktan basit !

Evet bu kadar iddialı...
Biliyorsunuz son dönemde Aras'a vakit ayırmak, mutfağa girmekten daha cazip geldiği için o eski şaşalı günlerin geride kaldı. O yüzden çoğu misafirimi yemeğe alarak, hazır piliç ve pilav, salata konseptinde ağırlıyorum :)
2 ay önce ben yokken eve gelen kutuda ise meğer sihirli tatlar gizliymiş, onu da cici arkadaşlarım Sinem ve Seda'yı ağırladığım gün keşfettim.
Kızlara en pratiğinden bir şey hazırlarken meğer her şeyden hatta yumurta kırmaktan bile pratik bir tatlı yapabilmek de varmış kaderde.
Kutudan çıkan tatlıların (Macaron-Limonlu Kek-Krem Karamel vb..) içinden Çikolatalı Fondantı seçtim ve kutunun arkasını okuduğumda "bu kadarcık mı?" dedim kendi kendime .. Sonra "önyargı" ile bari "sıcak" olsun, gelmelerine yakın yaparım dedim.. Kızlar geldi. Ben kutuyu açtım, hazırladım, fırına attım. Çay demlendi, fırından o nefis koku yükseldi ve çıkarıp masaya getirdiğimde "ooooo yine döktürmüşsün Müge!" iltifatı hooppp bende :)
Yok bu sefer ben değil canım dedim ve dilimledim.. Yarısı bitti :) Nefis nefis nefis...
Bu kadar söylüyorum...
Carte Dor tatlı serisini denemeye devam ...
Not : Limonlu Kek de pişirdim... Dokusu güzel ama ben çok limonsever biri değilim.. Eğer limonlu tatlar size göreyse alın deneyin.. Sonuç gayet iyi...
Afiyetle,

8 yorum:

buğday taneleri dedi ki...

fondanın resmini görünce ben de almak istedim ve indirime indiğinde hemen aldım. fakat henüz denemedim. beğendiğinize sevindim çünkü misafirim geldiğinde yapmayı düşünüyordum. yorumlarınıza bakılırsa kötü bir sonuç çıkmicak ;)

zeynep dedi ki...

Ya ben bundan bi cafede yemiştim de bayılmıştım süper fikirmiş denemeli en kısa zamanda..

ELANIN TARIFLERI dedi ki...

Çok güzel gözüküyor, bende carte dor un makaronunu denemek istiyorum ama beceremem diye endişe ediyorum.
Ellerinize sağlık.

Zeynep'in Evi dedi ki...

İştah kabartıcı bir lezzet gibi duruyor yahu..

BETÜLCE dedi ki...

Ellerine sağlık harika görünüyor eminim tadıda çok güzeldir deniyicem mutlaka.

durutarifler dedi ki...

Nefiiisss
Nasıl güzel bir görüntü bu bayıldımmm
Ellerine sağlık
Sevgiler

Unknown dedi ki...

gerçekten yoğun çikolatalı görünüyor :)
-----------
http://hayattanyenilikler.blogspot.com/ takip ederseniz sevinirim daha yeniyim :) biraz diyet biraz hayatın lezzetlerinden bahsetmeyi planlıyorum, umarım faydalı olabilirm :)

Carte d'Or dedi ki...

Gerçekten çok lezzetli görünüyor... Elinize sağlık! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails