1 Nisan 2010 Perşembe

BULDUM BULDUM

Yok ben bulmadım, onlar bulmuş.. http://www.buldumbuldum.com/ sitesini hiç ziyaret ettiniz mi bilmiyorum ama çok ilginç ürünler var. İlginç hediye arayışına düştüğünüzde muhakkak bir göz atın derim. Benim gözüme takılan ve almayı düşündüğüm bir kaç parçayı sizin için derledim.

sıcak coraplar dublor yumurta

Mikrodalgada ısınan çorap olur mu hiç ? Soğuk kış günlerinde ne de güzel olur sıcacık ...
Eşiniz çocuğunuz kayısı yumurta ister ama siz ya çok pişmiş ya da rafadan mı yaparsınız genellikle? Yumurta zamanlayıcı çok pratik gözükmüyor mu?

kagıt havlu mum

Şu uhu tüpünden çıkan kağıt havlu çok esprili değil mi? Açıp tüketemediğimiz şarapları tekrar kapatmak için mantar mumlar nasıl? Farklı dekoratif bir unsur olarak da kullanılabilir.

nihale ters saat

Suç mahalindeki nihaleye acayip güldüm :) Sıcak tencerenin altında kalakalmış zavallıcık.
Haa bir de şu ters saat var. Sizce saat kaçı gösteriyor?



Güzel bir cuma diliyorum size ..



Şimdiden iyi haftasonları !
Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails