21 Haziran 2007 Perşembe

EN SEVDİĞİM ŞEYLER PASTASI

Image Hosted by ImageShack.us


Bu pastayı ikizler burcunun çılgınlarından Fii için yaptım geçen hafta... Tercih kendisine aitti.. Beyaz çikolata ve şeftali ikilisini kullandım.. Bu keki uyguladım ancak içerisine bu sefer kakao katmadım.. İstediğim beyaz bir pandispanya kullanmak olduğu için...
Fildişi kuvertur ve krema ile hazırladığım çikolata ganaj ile tüm pastayı sıvadıktan sonra üzerine traşlanmış çikolata serptim.
Şeker hamurundan çerçeveler hazırlayıp, Fii'nin en sevdiği şeyler olan tatil, mini mouse, alışveriş, indirimler ve san francisco ya dair resimler ile pastamızı süsledim... Tabii çerçeveleri yemedi , saklamayı tercih etti :))

Doğumgünleri son sürat devam ediyor, sırada çok pasta var ...

Afiyetle,

5 yorum:

Hülya dedi ki...

Ne güzel tasarlamışsın pastayı Müge'ciğim.Çok cici olmuş.
Şu pasta işinde ki sonsuzluğu seviyorum;)

gülriz dedi ki...

Sevgili Müge, Günebakan Hülyacığımın sayfasına misafirliğe gitmiştim, dönüşte sende buluverdim kendimi. Davetsiz misafir oldum yani :))) Blogun, yazıların, mamaların hepsi çok güzel; huzur veriyor insana. Pasta çok yaratıcı, hem süslü püslü hem de yoğun şeker hamurlu değil, bayıldım bayıldım :))) Fotoğraflı kurabiyeler çok şahane, herhalde gittiği kişiyi dünyanın en mutlu baba adayı yapmıştır. Kocaman sevgiler :)

Yemekbahane dedi ki...

Sevgili Hülya & Gülriz,

Yaz geldi, ziyaretçiler azaldı, yorum yazanlar azaldı ... Sizlerin bu güzel yazılarını görünce inanılmaz sevindim anlatamam size :))
Geldiğiniz , bloğumu ziyaret ettiğiniz için çok teşekkür ederim sizlere ...

Hoşçakalın !
Müge

hayat dedi ki...

Müge'ciğim, harika bir pasta yapmışsın.Ellerine emeğine sağlık.Yaş günleri sırasına beni de alırmısın:)yalnız artık seneye olur haziran başıydı şimdiden söyleyeyim dedim:))
Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Mügecim farklı ve çok hoş bir pasta olmuş. Ellerine sağlık. Bu arada banada beklerim. Uzun zamandır blogumdan güzel yorumlarını esirgiyorsun.
Sevgiler..
ukhnm

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails