21 Haziran 2007 Perşembe

EN SEVDİĞİM ŞEYLER PASTASI

Image Hosted by ImageShack.us


Bu pastayı ikizler burcunun çılgınlarından Fii için yaptım geçen hafta... Tercih kendisine aitti.. Beyaz çikolata ve şeftali ikilisini kullandım.. Bu keki uyguladım ancak içerisine bu sefer kakao katmadım.. İstediğim beyaz bir pandispanya kullanmak olduğu için...
Fildişi kuvertur ve krema ile hazırladığım çikolata ganaj ile tüm pastayı sıvadıktan sonra üzerine traşlanmış çikolata serptim.
Şeker hamurundan çerçeveler hazırlayıp, Fii'nin en sevdiği şeyler olan tatil, mini mouse, alışveriş, indirimler ve san francisco ya dair resimler ile pastamızı süsledim... Tabii çerçeveleri yemedi , saklamayı tercih etti :))

Doğumgünleri son sürat devam ediyor, sırada çok pasta var ...

Afiyetle,
Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails