8 Haziran 2007 Cuma

DİŞ BUĞDAYI KURABİYELERİ

Image Hosted by ImageShack.us



Artık düğünler , nişanlar bitti.. Diş buğdaylarına, doğumlara, sünnetlere gidiyoruz ! Bu da bizim , çevremizdekilerin yaş ortalamasının arttığını gösteriyor haliyle.. Hakkını yemeyeyim halen gittiğimiz düğünler var ama bu ara çocuklara dair aktivitelerde bir patlama yaşıyorum. Geçen cumartesi günü çocukluğumun önemli izlerinden biri olan Şaky'ciğimin yani arkadaşım Başak'ın minik kızı Ayşe Naz'ın diş buğdayı partisine davetliydim.
İlk kez bir diş buğdayı organizasyonuna katıldım.Eee daha yeni çoluk çocuğa karışıyoruz haliyle bir acemilik var :)
Ayşe Naz için girdim mutfağa ve onun için pembe beyaz kurabiyeler yaptım... Partideki çocukların haliyle ilgisini çekmeyi başardım. Sırf çocukların değil annelerinin de çektim sanırım :)

Kurabiye tarifine buradan ulaşabilirsiniz. Süslemesi ise tamamen şeker hamurundan.





Image Hosted by ImageShack.us








Image Hosted by ImageShack.us






Image Hosted by ImageShack.us






Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us

5 yorum:

Unknown dedi ki...

Mügecim kurabiyeler tam diş buğdayına yakışacak güzellikte ellerine sağlık...

banus pasta dedi ki...

Müge çok şık olmuş kurabiyelerin ve paketin.Ellerine sağlık canım.

ezel dedi ki...

çok güzel tariflere tebrikler bende oglum için aynısını yapacam tekrar sagolun

Sarenur dedi ki...

Tek kelimeyle harika gözüküyorlar,ellerinize ,emeklerinize sağlık..

Adsız dedi ki...

kurabiyelerine bayıldım seni tebrik ederim

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails