9 Ekim 2006 Pazartesi

PRENSES TATLISI

Dün sabah kalkar kalkmaz attım kendimi mutfağa. Akşam için hazırlanmaya başladım.Kafamda bir menü oluşturdum , hemen uygulamak için kolları sıvadım.
Biz eşimle 8 Mayıs 2004 günü evlendik, o nedenle her ayın sekizini o günden beri farklı geçirmek için özel çaba harcarız. Ya birbirimize ufak hediyeler alırız, ya bir çiçekle gelir eve Engin ya da ben ona özel bir sofra kurarım. Bunu düşünerek dedim ki şöyle tatlı bir şeyler yapayım kocacığıma :)

İşte size çoook kolay bir tatlı, muhakkak seveceksiniz...

Malzemeler:
1 su bardağı irmik
1 lt süt
2 su bardağı toz şeker, fazla tatlı sevmiyorsanız azaltabilirsiniz !
1 paket vanilya
1/2 paket margarin
Dr. Oetker meyve sosu, isterseniz çikolatalı da olur

İrmik, şeker ve vanilyayı bir tencereye koyup, üzerlerine sütü ekleyerek koyulaşana kadar ocakta karıştırarak pişiriyoruz.

Kıvamı koyulaşınca yarım paket margarini de ekleyip, ocagğın altını kapatıyor, margarinin iyice erimesini sağlıyoruz. Tatlıyı koyacağımız borcamın içerisini iyice ıslatıp, rahatça servis yapabilmek için dibinde bir miktar su bırakıyoruz ve tatlıyı ıslak borcama aktarıyoruz. Dr. Oetker'in meyve sosunu üzerindeki tarife uygun şekilde hazırlıyor, sos sıcakken tatlının üzerine döküyoruz.

İşte PRENSES hazir !!! Hepinize afiyet olsun , valla soğuyunca yemeye doyamadık :)


Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails