8 Ocak 2011 Cumartesi

OLIVIA'S PIZZERIA

Olivia's Pizzeria


Lezzetli birşeyler yemeye dışarı çıkalım diyorsanız, "deneyin" derim...

Yılbaşı öncesinde Olivia's Pizzeria'nın yeni açılan Anadolu Yakası şubesine sevgili blogger arkadaşlarımla davet edildik. Davete elbette icabet gerek. Ben de bu değerli davete benim için iki değerli kişiyi yanıma katarak gittim, Ajanda kızları Sinem ve Seda'yı ... Yemek bloggerları olarak bu tip etkinliklere davet edilmeye alışığız ve bundan da çok keyif alıyoruz ama bu iki cici bayan o gün yolda giderken, "Müge, şimdi ne yapıcaz orada, markayı mı tanıtacaklar, nasıl geçecek, bize biraz bahset" tarzında sorular sorarken heyecanlarını hissetmek açıkça söylemem gerekir ki çok eğlenceliydi.


Bu yazımda da belirtmiştim, son dönemin en gözde pazarlama trendi, hedef kitlenin ya da bu kitlelere ulaşmayı sağlayacak aracı kitlelerin markayı duyuları ile tanıması için direk tanıtım metodunu uygulamak. Hatta geçenlerde işim nedeniyle katıldığım 10. Pazarlama Zirvesi'nde bile bir workshop esnasında buna geniş yer verildi. Sosyal medyanın gücünü markaların nasıl kullandığını, özellikle bloggerlar üzerinden kitlelere ne şekilde ulaşıldığı üzerine bir marka örneklemine yer verildi. Hatta bu örneklem Tefal'in Actifry'ı tanıtma metodu üzerineydi ve bizden uzun uzun bahsettiler.


Olivia's da bu metodu uygulamayı tercih eden markalardan. Lezzetini birinci elden tanıtmayı tercih ederek biz bloggerları nazik bir davet ile mekanında ağırladı. New York stili pizza yapan Olivia's Pizzeria sadece pizzası ile değil, adeta tüm menüsü ile gönlümde taht kurmayı o gece başardı diyebilirim, evime yakın olması benim için bir tehlike arz edebilir, hele de karnım burnuma dayanmışken.


Olivia's Pizzeria

O akşam menüden örnekler yiyerek, lezzetini test etmiş biri olarak şunu kesinlikle söyleyebilirim ki yolunuz Levent ya da Çiftehavuzlar'a düşerse muhakkak gidin ve tadın. Ayrıca oraya gidemiyorsanız eve de sipariş edebilirsiniz.

Olivia's Pizzeria

Yediklerimizin fotoğrafları bunlar tabii bir de yemediklerimiz var, zira Olivia's da menü gayet göz alıcı..
Bir haftasonu ödüllendirmesi için ideal bir seçim olacak :)

Afiyetle & sağlıkla,

6 yorum:

Berceste dedi ki...

Ben bu bloglar kanaliyla pazarlama isinin artik cilkinin ciktigini dusunmeye basladim Muge :((( O konuda yorum yapmayayim :(((

Ama Olivia's Pizzeria icin sunu soyleyebilirim. Iki senedir Slow Food Terra Madre yemeklerine ev sahipligi yapan, dogru gida prensibi ile calisan bir isletme duydugum kadariyla ve hamile iken rahatca yemek yiyebilirsin :)

evatolyesi dedi ki...

Ne diyelim afiyet şeker olsun:)

evatolyesi dedi ki...

Ne diyelim afiyet şeker olsun:)

dokuzuncubulut dedi ki...

Yemekleri, yolumuzu düşürüp gitmeye değecek kadar lezzetli görünüyor. Bu güzel paylaşım için çok teşekkürler.
Sevgiler...

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Bizde oradaydık ama tanışmadık.

Herkesin mutlaka gitmesi gereken bir mekan. :)

sine'mden dedi ki...

tam yerinde bir post oldu benim için.her gün önünden geçiyorum ama hakkında hiç bişi duymadığım için denemeye cesaret edemiyordum.şimdi gönül rahatlığıyla kapısını çalıcam ve fotolardakilerin hepsini denieyeceğim:)) teşekkürler...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails