13 Ocak 2011 Perşembe

YEPYENİ BİR DERGİ - THE PLAYBARN MAGAZINE

Playbarn_ocak



Bu dergi işi beni iyice sardı :) Şimdi de yepyeni bir oluşumun içine dahil olduk, hayırlısı diyelim. Tabii yine bir tanecik Edi'm Sinem sayesinde.. Ajanda'da edindiği tecrübeyi bu sefer de anne & babalara yönelik bir dergiye taşıdı ve THE PLAYBARN MAGAZINE ortaya çıktı.


Çocuklara yönelik tariflerle katkıda bulunduğum, içeriği çok dolu, çocuk yetiştirme, kaliteli ebeveyn olma yönünde değerli bilgileri bulacağınız dergiye ücretsiz şekilde abone olabilirsiniz.


Derginin ilk sayısına bir tık uzaktasınız...


İyi okumalar !

7 yorum:

Duru Mutfak dedi ki...

playbarn çok çok güzel olmuş... Emeğinize sağlık...

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
hayırlı olsun.
Emeği geçenlerin ellerine sağlık.
Sevgiyle kal.

Rakunt ideas dedi ki...

A süper olmuş hemen tıkladım okudum buna bayıldım bravo size bende şimdi Egeden edindiğim bazı tecrübeleri paylaşamk istiyorum.Harikasınız tşkler.

Dışavurum dedi ki...

Severek izliyoruz, başarılar!! :)

Yasemin dedi ki...

heyyt dergilerin kraliçesi! sanal yayından baskı yayınına geçisini bekliyorruummm! tebriklerr! mucks!

Vijdan dedi ki...

Çok beğendim ..
Emeğinize sağlık...
Bir solukta okudum dergiyi :)
Hemen ajandanın yanında yerini alacak :)
Sevgiler

Cafe Pepela dedi ki...

Süpper!
Hayırlı olsun inşaAllah..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails