17 Ocak 2011 Pazartesi

GÜLÜMSETEN FOTOĞRAFLAR VE AJANDA'DA YEPYENİ BİR BÖLÜM

gülümseten fotoğraflar_subat2011

Ajanda'yı geliştirme, sizlerle daha çok iletişime geçebileceğimiz interaktif bir hale sokma çabalarımız sürüyor. Son toplantımızda yepyeni bir fikir oluştu kafamızda. Sizin fotoğraflarınızı yayınlamak ...

"Sizin Kareleriniz" bölümünde size ait, sizin çektiğiniz fotoğrafları yayınlamaya başlayacağız. Her ay sizlerle bir konsept paylaşıyor olacağız ve bizimle paylaşımda bulunan okuyucularımızın fotoğraflarını dergimizde yayınlayacağız.

Şubat ayının konsepti "Gülümseten Fotoğraflar" ... Baktığınızda sizi gülümseten fotoğraflarınızı bizimle paylaşmaya ne dersiniz ?

Fotoğraflarınızı ad-soyad varsa web adresiniz ile ajandadergisi@gmail.com adresine bekliyoruz.

5 yorum:

Burcu Çalışkan dedi ki...

mügeciğim yeni derginizi hayırlı olsun, umarım ajanda gibi başarılı olur ve heyecanla yeni sayılarınızı bekleriz :))

Burcu Çalışkan dedi ki...

ayy unuttum bir de bana gelsene süpriz var sana :))

Sevil Şahin dedi ki...

mügecim yeni bölüm çok hoş heyecanla bekliyorum :)

Bir Porsiyon Öykü dedi ki...

Ne güzel bir bolum, heyecanla bekliyorum ve ben de hemen gonderiyorum bir fotografımı:)

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Çok iyi fikir Mügecim, neden olmasın. Belki vakit bulursam ben de fotoğraf gönderirim. Sevgiler, başarılar canım..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails