24 Ocak 2011 Pazartesi

BİR OFİS PARTİSİNİN GÖZDESİ OLAN SOMONLU & AVOKADOLU KANEPELER

Somonlu & Avakadolu Kanepeler



Son 10 yıldır hemen hemen aynı saatte kalkıp, aynı yerden servise binip, aynı uzuunnn yolu katedip, aynı şirkete geliyorum. Çoğu arkadaşımı gördüğüm saatleri toplasam bir çok akrabamı o kadar görmediğime eminim. Masam, sanki odam. Annem görse kesin bu yorumu yapardı, tıpkı genç kızken odama herşeyi astığım gibi burada da herşey asılı :) Arkadaşlarımın yurtdışından bana özel attığı kartlar, en sevdiklerimin fotoğrafları, bir Atatürk görseli, ismimin yazdığı hediyelikler ve hatta nikah davetiyem :) hepsi gözümün önünde :)
Günde 8 saat burada vakit geçiriyorsam zaten burası bana evimden bile daha çok ait değil midir? İşte ben de hakkını veriyorum :)

Hal böyle olunca zaman zaman ofiste evi yaşatmak, ev ortamı yaratmak için mini akşamüstü partilerimiz oluyor. Ya bir doğumgünü ya da başka bir özel durumu vesilesi ile. Bu kanepeler de öyle bir günden. Metro marketten bir koşu gidip aldığımız avokado sos ve somon füme ile hazırlandılar.


Eve gelen konularınıza da şık bir ikram olacağını düşünüyorum.

Afiyetle & sağlıkla,

10 yorum:

Saglıklımutfak dedi ki...

Somonu çok severim . ve canım istedi:) ellerine sağlık

Hulya Unsal Sakiroglu dedi ki...

çok şık ve hafif görünüyor, denemek lazım!

Aylin TÜRKŞEN AYSEL dedi ki...

Müge'm, sen anlatıkça ben de son 11 yılımı gözden geçirdim. Kimi iş arkadaşlarım kardeşim oldu artık. Kazak ördüklerim bile var :) Mutluluk ve başarınız eksik olmasın.

Sütüme Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

nefis olmuş, üstelik pratik olmasına karşılık gayet de uğraşılmış duruyor! biraz da brie peyniri misssss... ellerinize sağlık! ofis konusuna gelince haklısınız 8 gene iyi benim 12 ye geliyor günlük çalışma saatim, geçen gün ev terliği gibi ofis terliği mi alsam dedim kendime akşam saatları için:))) çok güldüm sonra da...

Emel Kurt dedi ki...

selam görüntü harika, ben çiğ balık yiyemiyorum malesef.ama seven mısafirler için çok iyi fikir.ellerine sağlık, sevgiler.Rabbim sağlıkla bebeğinizi kucağınıza almayı nasip etsin.

ruken dedi ki...

mmmmmm :)))

evatolyesi dedi ki...

Ellerinize sağlık işyerinde bunları yapabildiyseniz arkadaşlarınız çok şanslı :)))

Adsız dedi ki...

Metro market dışında nerede satılır ki acaba avokado sos? Ya da icinde neler vardı, evde yapsak?

Yemekbahane dedi ki...

büyük marketlerin soslar kısmında bulacağınızı düşünüyorum, evde hiç denemedim dolayısıyla sizi yönlendiremeyeceğim.

akdenizkizi.blogspot.com dedi ki...

dün avakado sosu görünce evde vardı hemen yaptımmm...ellerinize sağlık kanape olarak süper olmuşlar...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails