25 Ocak 2011 Salı

BİR KUTU DA SEN KOY !

Print



Blog yazmaya başladığım günden beri hep dilimde aynı şey..Ne iyi etmişim! lafı..
Hakikaten her gün böyle hissettiğim bir çok şeye denk geliyorum bu camiada. Kocaman yürekli bir sürü insan tanıdım blogum sayesinde, kocaman gönüllerine kocaman şeyler, kocaman sevgiler sığdırabilen. İşte bu da son örneği.

Bizim Ajanda'nın kocaman yürekli kızları birşeyler yapmışlar kendi çaplarında. Haberim olunca benim de tuzum bulunsun, bahaneperver okuyucularıma ben de bir haber uçurayım dedim, hızla yazıyorum şu anda size oturduğum yerden.

Kars-Sarıkamış-Kazıkkaya Köyü nerede biliyor musunuz? Oradaki anaokuluna elinizi uzatmak ister misiniz?
Nesobaby'nin detaylı yazısından bu projeye nasıl dahil olabileceğinizi öğrenebilirsiniz.

Bu arada bu kocaman yürekli kızlardan Şuşu'cuğum da kalemini çalıştırmış bu girişim için.Yine harika olmamış mı?? Ellerine sağlık diyorum buradan ona yine !


Afiyetle & sağlıkla,






3 yorum:

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Mügecim; sen de dahil, katkıda bulunan herkesin gönlüne, yüreğine sağlık..

Nesobaby dedi ki...

Müge'cim teşekkür ederim paylaştığın için :)
Eline sağlık, umarım seni izleyenler de işe koyulmuş kutuları hazırlıyordur :)

Adsız dedi ki...

Yaptıgınız iş cok guzel takdır edılecek ıs.

www.muziklisohbet.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails