24 Mart 2009 Salı

BESLENME VE LEZZETTE BİR DEVRİM - ActiFry

Tefal'in kafamdaki mottosu hiç değişmez, TEFAL..Sen Herşeyi Düşünürsün ! Hakikaten de öyle ama. Pratiklik konsepti ile mutfakların vazgeçilmezi ve öncüsü olan Tefal, son dönemin trendi sağlıklı, besleyici ve lezzetli çizgisindeki ürünleri ile hayatımızda olmaya devam ediyor.

Şimdi size bir soru soruyorum:

1 kg patatesi kızartmak için ne kadar yağ kullanmak gerekir?
a) 1 lt

b) 2 su bardağı

c) Fritözümde geçen haftadan kalan yağ vardı, onu kullanırım

d) Hiç biri

Evet cevaplar ....

Cevap "d" .. Çünkü cevap burada yazmıyor..

Bir kaşık yağ ile bir kilo patatesi kızartabilirsiniz desem, bu size inandırıcı gelir mi?

Gelmediyse , inanın ..Çünkü ben gözlerimle gördüm, ellerimle yaptım, afiyetle de yedim.

Actifry mucizesi ile Whirlpool Mutfak Sanatları Akademisi'nde Tefal'in organize ettiği müthiş bir organizasyon ile tanıştık.

Şefimiz Mehmet Bey liderliğinde birbirinden lezzetli dört tarif uyguladık.
  • Patates Kızartması
  • Çoban Kavurma
  • Muska Böreği
  • Kabak Tatlısı

Herbirini sadece Actifry'ı kullanarak pişirdik. Çok az yağ kullanarak, pratik ve sağlıklı bir şekilde bir çok tarif için kullanabileceğimiz Actifry'ın temizliğinin de ne derece kolay olduğunu bizzat tatbik ederek öğrenme fırsatımız oldu.

Yani biz sadece doğradık ve ActiFry'a teslim ettik :) Gerisini o halletti diyebilirim :)

Bize afiyetle yemesi kaldı.

Bu günün sonrasında yüzümüzün aldığı şekil işte bu resimde gayet net :)

Teşekkürler Tefal.. Sen hala herşeyi düşünmeye devam ediyorsun!

Fotoğraflar için Hünerli Beyefendi'ye kucak dolusu teşekkürler!!

4 yorum:

ÇALIŞAN ANNE OLMAK dedi ki...

Hepinizin resimlerini görmek çok keyifli :) Demek marifetli hanımlar bu güzel hanımlar :))
Amma velakin Burçinin sayfasına da yazdım. Tefal herşeyi düşünür ama orta halli çalışan anneleride düşünsün ! ürünlerin hepisi çok ama çok pahalı :(
Hele ooo çok istediğim döküm tava tam tamına 175 TL alamadım, alamadım, alamadım :(

Betül KAVAL dedi ki...

kıskandım vallahi bana mail gelmedi:( çok güzel bir gün geçirmişsiniz neyse darısı başka etkinliklere artık..

sevgiler

Adsız dedi ki...

İstanbul'da yaşamadığım için üzülüyorum ben böyle aktiviteleri duydukça.:((

Adsız dedi ki...

merhaba,
ben bu ürün için çok uzun zamanda kızartıyor diye duymuştur. patetesleri kızartma süresi ne kadar?
ayrıca ellerinize sağlık

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails