28 Mart 2020 Cumartesi

LAVAŞ PİZZA


Karantina günlerim temizlik yaparak, yemek pişirerek, uzaktan eğitim sürecinde Aras'ın ödevlerini takip ederek ve elbette kendi işime dair konuları yürüterek geçiyor.
Bir dakika boş kalıyorsam acaba ne yapmalıyım derken buluyorum kendimi. Blog yazmalıyım diye koşa koşa bilgisayarı açtım .. İflah olmaz bir görev insanıyım o kesin..

İçinde olduğumuz durum zaten bu kadar sıkıcıyken, evde oturmak her birimiz için ayrı ayrı zor bir durumken ben de mümkün mertebe yediklerimizi eğlenceli yapmaya çalışıyorum. Bir yandan da evde olanları maksimumda efektif kullanmaya özen gösteriyorum.

Evde olan lavaşla dün bir tavuk dürüm yapmıştım, onu daha sonra yazacağım. Bu sabah ise kahvaltıda pizza yapmaya karar verdim. Evdekiler çok beğendiler. Neden bu zamana kadar beklemişim ki .. Bundan sonra bol bol yapacağım kesin!




Malzemeler:
(Tek bir pizza bence ana öğün olarak bir kişiye yeter, kahvaltıda ise 3 kişiye bir pizza yetti)


  • 2 adet lavaş 
  • 1 kase rendelenmiş kaşar peynir
  • Dilimlenmiş sucuk 
  • Evde ne varsa koyulabilir (sosis, mısır, mantar, beyaz peynir .. ne isterseniz)
  • 1 yemek kaşığı domates salçası
  • İki üç yemek kaşığı su 
Yapılışı:
  1. Bir kasede domates salçasını su ile açarak sos kıvamına getiriyoruz.
  2. Fırın tepsisine yağlı kağıt seriyoruz.
  3. Birinci lavaşı koyup üzerine bir fırça yardımı ile domates salçasını sürüyoruz.
  4. Salçayı sürdükten sonra rende kaşar serpip ikinci lavaşı üzerine koyuyoruz.
  5. Yine salça sürüp kaşar serpiyoruz.
  6. Sucuk ve evde ne varsa üzerine dizip son olarak tekrar kaşar peyniri serpip 180 derece ısıda fırına veriyoruz.
  7. Kaşar peynir eriyip sucuklar kızarınca fırından alıp servis ediyoruz.
Afiyetle, sağlıkla

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails